پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:40 - 1399/11/06

واژگونی تانکر بنزین مسیر اتوبان آزادگان اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از واژگونی تانکر حامل ۲۰ هزار لیتر بنزین در اتوبان آزادگان خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال تخلیه بنزین و پاکسازی جاده هستند و احتمالا تا ۲ ساعت آینده راه باز خواهد شد.

کارگر آنلاین | فرهاد کاوه‌آهنگران با اشاره به حادثه واژگونی تانکر 20 هزار لیتری سوخت بنزین اظهار داشت: در ساعت 8:37 دقیقه صبح امروز گزارش حادثه به آتش‌نشانی اصفهان اطلاع داده شد و نیروها کمتر از 4 دقیقه در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: تانکر حامل بنزین از سمت شمال به جنوب اتوبان آزادگان در حال حرکت بوده و در تقاطع سمت پالایشگاه با یک دستگاه نیسان وانت حامل بار منسوجات برخورد می‌کند و هر دو خودرو واژگون می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان این که تانکر حامل 20 هزار لیتر بنزین بود گفت: بنزین قدرت اشتعال بسیار زیادی دارد و با کوچکترین جرقه به یک فاجعه تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در لحظه نخست حریقی صورت نگرفت و پرسنل آتش‌نشانی منطقه را با کف آتش‌نشانی و خاک کاملا مهار کردند و عوامل اداره راه نیز محدودیت تردد ایجاد کردند و در حال حاضر از قبل از پالایشگاه از شمال به جنوب راه مسدود است و شاهد ترافیک بسیار سنگینی در این منطقه هستیم.

کاوه‌آهنگران تصریح کرد: از پنج ایستگاه آتش‌نشانی شماره 6، 21، 10، 22، 16 و 4 با  اطفائیه‌های فوق سنگین در محل حاضر شدند و عوامل اداره راه نیز به وسیله لودر و خاک با پرسنل آتش‌نشانی در حال همکاری هستند.

وی با اشاره به مهار تقریبی حادثه اظهار داشت: اگر حادثه خاصی پیش نیاید محیط تحت کنترل آتش‌نشانی خواهد بود البته این موضوع زمانبر است چون بنزین در حال جاری شدن است و تانکر باید کاملا خالی شود و به حالت اول در بیاید و احتمالا تا دو ساعت آینده مسیر باز خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این حادثه در اثر برخورد دو دستگاه خودرو اتفاق افتاده و شناخت مقصر در دست بررسی است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین