پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:55 - 1398/12/11

مبتلایان به کرونا در کشور ۹۸۷ نفر شدند / تعداد فوتی‌ها ۵۴ نفر

شناسایی ۱۷۰ کرونایی جدید در تهران در ۲۴ ساعت گذشته

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعداد قربانیان کرونا در سطح کشور به ۵۴ نفر افزایش یافته و همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران از ۵۹۳ به ۹۸۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش کارگرانلاین به نقل از انتخاب، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعداد قربانیان کرونا در سطح کشور به ۵۴ نفر افزایش یافته و همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران از ۵۹۳ به ۹۸۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش «انتخاب»، کیانوش جهانپور در حالی آمار جدید کرونا را بیان می کرد که صبح امروز پدرش به علت سکته قلبی درگذشت. او گفت: ۳۸۵ مورد جدید از ظهر دیروز تا امروز، ۳۰ نفر قم، ۱۷۰ مورد تهران، ۲۸ مورد گیلان، ۴۴ مورد مرکزی، ۱۳ مورد اصفهان، ۸ مورد فارس، ۱۷ مورد خراسان رضوی، ۲ مورد کرمانشاه، ۸ مورد لرستان، ۳ مورد سمنان، ۱۱ مورد مازندران، ۳ مورد همدان، ۲ مورد خراسان جنوبی، ۳۱ مورد البرز، ۲ مورد هرمزگان، ۹ مورد خوزستان، یک مورد سیستان و بلوچستان، یک مورد ایلام، ۲ مورد کرمان (اولین موارد تشخیصی) به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۷۵ مورد بهبود یافته و ترخیص شده از بیمارستان نیز در کشور داریم که عدد قابل توجهی است.

جهانپور گفت: بیشترین موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا در روزهای اخیر در استان تهران مشاهده شده است. بعد از استان تهران، شرایط شیوع سریع بیماری در استان مرکزی دیده می‌شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین