پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:57 - 1399/04/31

ابتلای ۳۴۰ نفر از کادر درمان گلستان به کرونا

قائم‌ مقام و مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۴۰ نفر از کادر درمان استان در سطوح مختلف خدمتی به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد ۳ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
کارگر آنلاین : قائم‌ مقام و مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۴۰ نفر از کادر درمان استان در سطوح مختلف خدمتی به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد ۳ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
 
محمدجواد کبیر روز دوشنبه اظهار داشت: حدود ۹۰ درصد این مبتلایان با سپری کردن طول درمان، بهبود یافته و بسیاری از آن ها به محل خدمت بازگشتند.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۵ نفر از مجموع کادر درمانی گلستان به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بستری هستند.
 
قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان همچنین با تکذیب ابتلای همه کادر درمان بیمارستان بندرترکمن به کرونا گفت: از مجموع حدود ۳۰۰ کادر خدمتی این بیمارستان ۱۰ درصد به این بیماری مبتلا شدند که بیشتر آنان بهبود یافته و مابقی در حال طی کردن دوران نقاهت هستند.
 
کبیر با اعلام بستری بودن ۶۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در گلستان گفت: از مجموع این افراد ۱۰۹ نفر در بخش آی سی یو بستری هستند که حال ۴۷ نفر از آنان وخیم است.
 
 رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ۱۵ تیرماه از ابتلای ۲۰۰ عضو کادر درمانی این استان به کرونا خبر داده بود.
 
علاوه بر کادر درمانی، کارمندان بانک های گلستان با ۴۲۰ مورد ابتلای قطعی، بیشترین گروه در معرض خطر ابتلا به این ویروس در استان هستند.
 
بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، تا ۲۳ تیرماه ۵۱۹ نفر بر اثر مبتلاشدن به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده بودند که به دلیل افزایش مبتلایان و وخامت حال تعدادی از آنان، احتمال بیشتر شدن جان باختگان وجود دارد.
 
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه گفت: تاکنون ۲۷۶ هزار و ۲۰۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۲۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۴ هزار و ۴۰۵ نفر رسیده است.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین