پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:36 - 1399/06/05

بهره برداری از پروژه های ارتباطی استان اردبیل با اعتباری بالغ بر 517 میلیارد ریال

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از بهره برداری پروژه های ارتباطی استان همزمان با هفته دولت و با اعتباری بالغ بر 517 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات از بهره برداری پروژه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اردبیل با اعتباری بالغ بر 517 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: پروژه های ارتباطی استان از جمله ارتقا و راه اندازی سایت های جدید تلفن همراه، توسعه تلفن ثابت و شبکه فیبر نوری از محل اعتبارات USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با پیمانکاری اپراتورهای تلفن همراه و شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اهمیت توسعه شبکه پهن باند و تلفن همراه در مناطق محروم و روستایی افزود: با تلاش مجموعه ICT و با اعتباری بالغ بر 475 میلیارد ریال، چهار سایت جدید تلفن همراه راه اندازی و 74 سایت تلفن همراه به فناوری نسل سوم و چهارم ارتقا یافت که نقش موثری در توسعه ارتباطات و کاهش شکاف دیجیتال بین شهر و روستا دارد.

بهروز رزمی در پایان با بیان اینکه مبلغ 42 میلیارد ریال برای توسعه شبکه فیبر نوری و تلفن ثابت هزینه شده است، ادامه داد: فاز اول پروژه تار ( توسعه ارتباطات روستایی ) با اجرای 162 کیلومتر فیبر نوری در شهرستان های گرمی، پارس آباد و اصلاندوز به بهره برداری رسیده است.

 

منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین