پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:25 - 1396/05/04

عکس های جنجالی آزاده نامداری/آزاده نامداری حریم خصوصی ندارد؟!

انتشار عکس های بی حجاب آزاده نامداری روز گذشته واکنش های بسیاری را برانگیخت. آنچه در ماجرای نشر عکس های بی حجاب آزاده نامداری مغفول ماند، اخلاق بود و حریم خصوصی. نگاه طنزآمیز یک روزنامه نگار به ماجرای تصاویر آزاده نامداری و واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی را در ادامه بخوانید...

به گزارش کارگرآنلاین، علیرضا کیانپور در روزنامه شهروند نوشت:

بعد می‌گویید چرا «ژانر روز» نمی‌نویسید. واقعا می‌پرسید چرا؟ خوب است مثل این لوس‌های پیش‌دبستانی دماغو به این سوال بچگانه جواب بدهم «زیرا... برای اینکه»؟ البته که بعید است، دوست داشته باشید. هیچ‌کس خوشش نمی‌آید و آدم کلا یک‌طوری می‌شود از شنیدن بی‌مزگی، اما وقتی تمام هشتگ‌های ترند زرد شده‌اند، شما بودید چه می‌کردید؟ همین حالا اگر من یا اصلا خود شما بخواهید درباره توییتر فارسی بنویسید، جز «آزاده نامداری» و «بهاره افشاری» و «سردار آزمون» و «سعید عزت‌اللهی» راجع به چه می‌نویسید؟!

دیروز نشسته بودیم ایران، داشتیم روزنامه‌مان را می‌نوشتیم که ناگهان دیدیم تصاویر دست اول از خانم مجری تلویزیون که مستقیم از کشور حامی منافع استکبار جهانی به خاورمیانه مخابره شده، کل توییتر فارسی را برداشته و تازه، ملت کی وقت کرده‌اند بروند ویدیوی توضیحات خانم مجری را هم دانلود و سپس آپلود کنند و زیرش بزنند آخرین خبر... دروغ تازه آزاده... بدو بیا این‌ور تایم‌لاین... و از این حرف‌ها! یک‌ درصد فکر کنید ما هم برداریم همه این حرف‌ها را زرد زرد بگذاریم وسط روزنامه‌ای به این وزانت و شخصیت!

البته این خبرها هم نیست اما خب، «جلافت» هم حدی دارد. ما نهایت‌ کاری که از دستمان بربیاید این است که همین‌قدر که خواندید موضوع را بشکافیم و بعد هم چندتا توییت (البته در مذمت این ماجرا) نشر بدهیم و قال قضیه را بکنیم. مثل توییت «SeNaToRAm!N» که با هشتگ «آزاده نامداری» نوشت: «به حریم خصوصی دیگران احترام بگذارید و توش سرک نکشید؛ به هیچ‌کس هیچ ربطی نداره فلان ‌کس چیکار کرده!» یا «آدم ناسازگار» که توییت کرد: «آزاده نامداری هرکه هست و هر دیدگاهی که دارد صاحب پدیده‌ای است به اسم حریم خصوصی، به آن احترام بگذاریم تا از دیگران هم انتظار داشته باشیم.» و «پریچهر» هم نوشت: «حریم خصوصی فقط وسیله‌ایه برای ژست روشنفکری؛ اگر آزاده نامداری راجع به حجابش دروغ گفته، تو هم راجع به «رعایت حقوق دیگران» دروغ گفتی؛ این به اون در.»

این را هم همین‌جا بگویم که پیدا کردن همین چند قلم توییت مذمت‌آمیز حاصل کار سختکوشانه و بی‌وقفه بنده و همکاران در نیمی از یک روز کاری بود و در عوض تا دلتان بخواهد توییت‌هایی درباره جزییات عکس‌های خانم مجری و خصوصیات اخلاقی‌اش یافتیم که بی‌مصرف ماند. به‌قول «نونا» که نوشته بود: «کار آزاده نامداری به کنار، ولی این‌که تو سوراخ موش هم رفته باشی، مردمانی از پارس تورو پیدا می‌کنند، عجیبه!»

سر آخر هم البته یک عده بودند که بعد از این همه توییت، تازه خود خانم مجری را به‌‎خاطر این‌که درباره‌اش کنجکاوی شده، ملامت کردند تا آن‌جا که «امین قزوینی» به کنایه نوشت: «خانوم آزاده نامداری کی فکر می‌کردی خوراک خبری خوبی بشی و ما ازت فیوها و ریتوییت‌های بسیار دربیاریم؟!» و بعد هم «ژاعرباژی» توییت کرد: «ترند نشه حالا؟!» و هشتگ زد «آزاده نامداری».
#آزاده نامداری # عکس آزاده نامداری # عکس بی حجاب آزاده نامداری # آزاده نام

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین