پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:24 - 1396/05/09

معاون بسیج رسانه‌ای کشور خبر داد؛

خوش‌رقصی این زن برای روسایش!/ تمدید اقامت به قیمت بی‌هویتی زنان ایرانی

ذکریا نیکویی درباره آلوده شدن زنان به کمپین «چهارشنبه های سفید» هشدار داد و از آنها درخواست کرد که هوشمندانه تر به نقشه دشمنان نگاه کنند.

به گزارش کارگرآنلاین، ذکریا نیکویی، معاون بسیج رسانه ای کشور در گفت‌وگو با  برنا در خصوص کمپین «چهارشنبه های سفید» گفت: امروز دشمن ناامید از جنگ نظامی شده و دست به دامان ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی شده است تا جایی که در شبکه های ماهواره ای بیگانه بعضی از هموطنان عزیز ما را تحریک و درخواست کرده اند که برای ترویج بی حجابی‌ در روزهای چهارشنبه بدون حجاب حاضرشوند و در برابر چنین نقشه هایی می توان به خوبی دریافت که دشمن چه طرح هایی را برای نفوذ فرهنگی و تغییر ارزش ها ایرانی اسلامی و نگرش های دختران و زنان ایرانی طراحی کرده است.

وی افزود: نقشه هایی که تلاش دارند به بهانه دادن آزادی های بیشتر به دختران، فرهنگ بی بند و باری غرب و مبتذل را رواج دهند تا ارزش های بزرگی همچون حجاب که سد بزرگی در عملی شدن طرح های آنان محسوب می شوند، بی ارزش و تهی شوند و از این طریق آنان بتوانند برنامه های تهاجم فرهنگی خود را عملی کنند. مسئله ای که توجه و کمک هر چه بیشتر مسئولین فرهنگی و اجتماعی کشور را می طلبد.

معاون سازمان بسیج رسانه کشور تاکید کرد: تیم رسانه ای این منافق وطن فروش، برنامه جدیدی را جایگزین آزادی های یواشکی کرده است و تحت عنوان چهارشنبه های سفید تلاش دارد تا زنان را تشویق کند که روزهای چهارشنبه در خیابان بدون حجاب حاضر شوند. مسیح علی نژاد، خائن وطن فروشی که با کشف حجاب و خود فروشی راهی تیم های رسانه های معاندین و منافقین شد و برای بقای زندگی اش در غرب از زنان ایرانی سوء استفاده می کند.


نیکویی ادامه داد: پایه گذار طرح آزادی های یواشکی مسیح علی نژآد بود که وقتی این طرحش شکست خورد، حال طرح جدید چهارشنبه های سفید را راه اندازی کرده که به دستور روسای معاندش زنان ایرانی را تشویق می کند تا در برخی از محیط های شهری حجابشان را بردارند و عکس بگیرند و برای او بفرستند. علی نژاد از این راه فقط اقامت خود را در خارج از کشور تمدید می کند و برای روسای منافقش خوش رقصی می کند.

معاون سازمان بسیج رسانه کشور تاکید کرد: اما در داخل کشور برخی هم از همین راه آلوده شده و با انتشار تصاویر بی حجاب خود موجبات سوء استفاده های بعدی را فراهم آوردند تا جایی که با رو شدن دست مسیح علی نژاد این طرح منافقانه شکست خورد. تیم رسانه ای دشمن با محوریت مسیح علی نژاد این منافق وطن فروش تلاش دارد تا زنان را تشویق کند که روزهای چهارشنبه در خیابان بدون حجاب حاضر شوند.

وی تصریح کرد: این طرح که در فضای مجازی مطرح شده است تا کنون با واکنش در خور و مثبتی از سوی مسئولان دولتی و انتظامی مواجه نشده است. بدون شک تبلیغات اینگونه و سوء استفاده از زنان باید مورد توجه و برخورد مسئولان قرار گیرد. چرا که اگر بحث دلسوزی وی برای زنان ایرانی مطرح بود، چرا کمپینی تحت عنوان حمایت از زنان شاغل یا تحصیلات عالیه یا راه های رسیدن به زندگی بهتر در کنار همسر و فرزندان را راه اندازی نکرد؟ جز این است که راه اندازی این دسته کمپین ها، پاسخی جز ولنگاری زنان و در کنار آن مردان و همینطور از هم گسستگی زندگی ها را در پی خواهد داشت؟ به نظر من، باید عقلانی تر به این دسته از کمپین ها نگاه کرد. جامعه ما، زنان فرهیخته بسیاری را در دامان خود پرورانده است و از آنها درخواست می شود که هوشمندانه تر به این نقشه ها نگاه کنند.

نیکویی، در انتها از حوزه های علمیه و سازمان تبلیغات، بسیج، هیئت های مذهبی، دانشگاه ها، دستگاه های فرهنگی واجتماعی و ... خواست تا در جهت مقابله بااین گونه اقدامات دشمن برنامه ریزی و اقدامات مثبت انجام دهند. این اقدامات می تواند شامل فیلترینگ صفحاتی باشد که نام دین، اسلام و کشور را با سیاست های دیکته شده تحت الشعاع خود قرار داده اند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین