پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:10 - 1396/09/05

اولین محصول سایپا سیتروئن رونمایی شد + عکس

مدیرعامل شرکت سایپا سیتروئن از آماده‌سازی خطوط تولید خودروی سیتروئنC۳ در سایت سایپا کاشان خبر داد و گفت: تولید این خودرو در ۶ ماهه ابتدایی سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش کارگرآنلاین، فریبرز شهباز مدیرعامل شرکت سایپا سیتروئن در نشست خبری که به مناسبت رونمایی از نخستین محصول سایپا سیتروئن برگزار شده بود از آماده سازی خطوط تولید خودروی سیتروئنC3 در سایت سایپا کاشان خبر داد و اظهارداشت: تولید این خودرو، در 6 ماهه ابتدایی سال آینده آغاز و در صورت تأمین شرایط مناسب، تولید آن به 35 هزار دستگاه در سال خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تولید این خودرو با داخلی سازی 20 درصد آغاز خواهد شد، افزود: برای افزایش داخلی سازی این محصول در حال ارزیابی با قطعه سازان هستیم.

شهباز ضمن اشاره به سرمایه گذاری 300 میلیون یورویی توسط سیتروئن در این قرار داد، گفت: تا سال 98، سه محصول در کلاس های مختلف تولید خواهد شد و 30درصد از این تولیدات صادر خواهد شد؛ این خودرو فقط در ایران و اسلواکی تولید می شود و به همین دلیل صادرات آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بازارهای هدف آن خاورمیانه و آفریقای شمالی در نظر گرفته شده است.

در ادامه این مراسم یان مارتین قائم مقام سایپا سیتروئن نیز با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌ها طی 2 سال حداقل 3 خودرو به بازار ایران عرضه می شود، تصریح کرد: مطابق پیش بینی ما بازار ایران ، بازاری خوب برای محصولات سیتروئن خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در بحث صادرات به مواردی از جمله قرارداد و توافق های خیلی خوب ، دوم کیفیت خوب و در آخر هزینه پایین توجه می‌کنیم، افزود: خودروی C3 جدید از ابتدای تولید خود یعنی اواخر سال 2016 تا کنون بیش از 200 هزار دستگاه به بازار عرضه کرده است. پس از معرفی C3 در چهار ماه قبل و در ژاپن ، اکنون این خودرو به بازار ایران معرفی شد.

تسنیم

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین