پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00008:37 - 1400/07/17

کشف یک هزار و ۲۸۸ فقره سرقت در الیگودرز

کارگر آنلاین/ فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: یک هزار و ۲۸۸ فقره سرقت کشف و ۷۱۷ سارق در یکسال گذشته در این شهرستان دستگیر شدند.

عباس محمدی،فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز  اعلام کرد: امنیت و سلامت از جمله ضروریات زندگی بشر از دیر باز مد نظر قرار داشته است.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی شعار امسال را پلیس هوشمند و امنیت پایدار عنوان نمود و افزود: با حضور نیروی انتظامی امنیت در شهرستان الیگودرز برقرار و خوشبختانه این شهرستان از جمله شهر‌های امن لرستان است.

محمدی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی الیگودرز در سال گذشته بیان کرد: همچنین در این مدت هشت هزار و ۴۴۲ فقره پرونده توسط پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها تشکیل و تحویل دستگاه قضایی شد.

وی به ۱۶ هزار مورد مشاوره و مددکاری جهت سازش بیان کرد: در این مدت تعداد ۲۷ هزار و ۴۳۸ مورد تماس با مرکز فرماندهی و کنترل ناجا داشته ایم که همه آن‌ها عملیاتی شده است.

فرمانده انتظامی الیگودرز اضافه کرد: همچنین در این مدت ۴۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۰۶ هزار و ۷۰۰ بوته مواد مخدر گل امحا شد.

وی از کشف ۲۲۴ محموله قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان در سال گذشته خبر داد و گفت: در همین رابطه ۲۶۷ نفر دستگیر شده اند.

محمدی افزود: در سال گذشته ۷۴۴ گواهینامه رانندگی صادر، شماره گذاری یک هزار و ۴۴۳دستگاه خودرو و ۱۴۲ دستگاه موتور سیکلت و یک هزار و ۱۲مورد اعمال قانون منع تردد از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین