پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:49 - 1400/08/26

سرقت ۱۸ دستگاه آیفون پرومکس از پیک موتوری

کارگر انلاین/ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت زورگیر خشن در شمال تهران خبر داد و گفت: متهمان ۱۸ دستگاه آیفون پرومکس را از یک پیک موتوری سرقت کرده بودند.

 سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت چهار زورگیر در شمال تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: بیست و سوم آبان ماه با وقوع یک فقره زورگیری و سرقت ۱۸ دستگاه تلفن‌همراه مدل آیفون ۱۳ پرومکس به همراه ایرپاد، از سرنشین یک دستگاه پیک موتوری با استفاده از سلاح سرد، موضوع در دستور کار کلانتری ۱۶۳ ولنجک قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: بنابر حساسیت موضوع، مأموران کلانتری با رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، هویت چهار سارق ۱۸ تا ۲۷ ساله را شناسایی کردند و متوجه شدند متهمان برای فروش گوشی‌ها به پاساژ قائم مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم، بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند و در یک عملیات هماهنگ در دو نقطه از شمال پایتخت چهار سارق را بازداشت و گوشی‌های مسروقه را از متهمان کشف کردند.

به گفته این مقام انتظامی، متهمان سابقه‌دار در بازجویی‌ها پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود، به جرم خود مبنی بر زورگیری با استفاده از سلاح سرد به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شمال تهران اعتراف کردند.

منبع: جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین