پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:08 - 1400/08/29

سرقت پسر ناخلف از حساب بانکی پدر برای خرید بازی آنلاین

کارگر آنلاین/ رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از کشف یک پرونده سرقت اینترنتی خبر داد و گفت: در این پرونده پسری از حساب پدر خود برای خرید بازی آنلاین مبلغ قابل توجهی به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود.

سرهنگ علی عباسی کسانی افزود: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ ۷۰ میلیون ریال از حسابش، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های تراکنش‌های انجام‌ شده مشخص شد مبلغ به سرقت رفته جهت افزایش اعتبار برای ارتقای قابلیت‌ها و تجهیزات جنگی بازی آنلاین «کال اف دیوتی»  انجام‌ شده است.

سرهنگ عباسی اظهار کرد: با اقدامات تخصصی صورت گرفته متهم که فرزند شاکی پرونده بود شناسایی و پس از احضار به پلیس فتا به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با استفاده از گوشی تلفن همراه پدرش اقدام به خرید کرده و سپس پیامک‌های تراکنش بانکی را پاک‌ کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه آشنا کردن کودکان و نوجوانان با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: والدین برای کاهش تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی می‌توانند با استفاده از ابزارهای کنترل نظارت دقیق‌تری بر فعالیت و رفتار مجازی فرزندان خود داشته باشند.

منبع: ایرنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین