پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:10 - 1400/08/10

اعتراف زندانی فراری به ۷ فقره سرقت در کرمان

کارگر آنلاین | رییس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری سارق سابقه دار و زندانی فراری و کشف شش دستگاه خودرو و یک دستگاه متورسیکلت سرقتی خبر داد.

 سرهنگ یداله حسن‌پور امروز ۱۰ آبان ماه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو پراید در شهر کرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

  • وی افزود: در این رابطه کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و کشف سرنخ هایی، هویت عامل این سرقت ها را که یک زندانی فراری بود ، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
  • حسن پور با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت که سابقه سرقت از شهرستان بردسیر داشت، کشف شد، اظهار کرد: وی در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به شش فقره سرقت خودروی پراید و یک موتورسیکلت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متهم بیان کرد: وی اقدامات مجرمانه خود را از سال ۱۳۹۱ شروع کرده و تاکنون هفت فقره سابقه کیفری در پرونده قضائی اش ثبت شده و  پس از مرخصی از زندان در تیر ماه سال جاری متواری شده بود، که با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

وی با بیان معرفی متهم دستگیر شده به مراجع قضائی افزود: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان درخواست داریم جهت امنیت پایدار در صورت مشاهده مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین