پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:20 - 1401/09/19

دیدار ابراهیمی با رؤسای شعب بانک سپه استان مازندران

کارگر آنلاین | آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران و معاونان در سفر به استان مازندران، ضمن دیدار با مدیران و رؤسای شعب، از چند کارخانه تولیدی فعال در منطقه نیز بازدید کرد. 

به گزارش کارگر آنلاین ،  آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران و معاونان در سفر به استان مازندران، ضمن دیدار با مدیران و رؤسای شعب، از چند کارخانه تولیدی فعال در منطقه نیز بازدید کرد.

  •  مدیرعامل بانک سپه در جلسه با مدیران و رؤسای شعب بانک سپه استان مازندران، در جریان مسائل و دغدغه‌های کارکنان که از سوی نمایندگان رؤسای شعب منطقه مطرح شد، قرار گرفت.
  • مدیرعامل بانک سپه در بازدید دو روزه از مدیریت شعب منطقه مازندران، ضمن دیدار با خانواده شهید صالحی از شهدای مدافع امنیت، از برخی شعب استان بازدید و بر اهمیت اجرای طرح تحول راهبردی در بانک سپه تأکید کرد.
  • جمعی از مدیران و معاونان مدیرعامل نیز در این سفر به‌صورت جداگانه از شعب بانک سپه منطقه مازندران بازدید و با مدیران استان به‌گفت‌وگو پرداختند.
  • مظاهر ابراهیمی مدیر امور شعب منطقه مازندران نیز در این دیدار با ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد منطقه، برنامه‌های خود را برای طرح تحول راهبردی ارائه داد. 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین