پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:16 - 1401/11/03

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد: حمایت بانک رفاه کارگران از توسعه اشتغال در بین بانوان

کارگر آنلاین | با هدف حمایت از بانوان کارآفرین و اثرگذار ملی و بررسی مسائل و مشکلات آنان، دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیاتی از مدیران این بانک از "نمایشگاه دستاوردهای زنان تاثیرگذار ایرانی"، بازدید کرد.

به گزارش کارگر آنلاین ،  للـه‌گانی طی سخنانی در جمع خبرنگاران در حاشیه این بازدید، از آمادگی بانک رفاه به منظور حمایت از توسعه اشتغال در بین بانوان خبر داد. 

وی با اعلام این خبر افزود: اعتبار بسیار مناسبی از جانب بانک رفاه در این راستا اختصاص یافته است که بانوان علاقه‌مند می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور، نسبت به بهره‌برداری از تسهیلات مربوطه در این بخش استفاده و تولید خود را رونق ببخشند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: بانک رفاه کارگران سعی کرده است در مسیر پرداخت این تسهیلات، در حد امکان تسهیل‌سازی انجام دهد تا ضمن تامین منابع اشتغالزایی بانوان، در مسیر حمایت از تولید ملی گام بردارد.  

  • وی افزود: در صورتی که بانوان محترم در مسیر بهره‌برداری از تسهیلات اشتغالزایی بانک رفاه کارگران با مشکل خاصی مواجه شدند مراتب را از طریق مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک به شماره 8525-021 منتقل کنند تا با پیگیری از جانب اداره‌های مربوطه نسبت به رفع آن اقدام شود.
  • دکتر للـه‌گانی به اهداف بازدید از نمایشگاه دستاوردهای زنان تاثیرگذار ایرانی اشاره کرد و گفت: با هدف بررسی مسائل و مشکلات بانوان اثرگذار و کارآفرین و حمایت‌هایی که از طریق بانک رفاه می‌توانیم در راستای رفع آنها داشته باشیم، به همراه همکاران حوزه اعتباری بانک از این نمایشگاه بازدید کردیم.  

  • وی افزود: بانوان حاضر در این نمایشگاه در صحبت‌های خود عمدتا از دو مشکل "تامین منابع مورد نیاز" و "فروش محصولات"، نام بردند که ما در بانک رفاه کارگران سعی کرده‌ایم با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و بسترسازی فروش محصولات، به سهم خود در راستای رفع این مشکلات اقدام کنیم.
  • مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان با اشاره به موفقیت‌های بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و...، گفت: در این نمایشگاه مصادیق بسیار ارزشمندی از توانمندی‌های بانوان کشور در حوزه‌های مختلف از جمله نانو، فناوری اطلاعات، برق و الکترونیک، بهداشت و درمان، صنایع دستی، مراکز نوآوری شتاب‌دهی، مشاغل خانگی، دارویی، فناوری‌های نوین و ..... به نمایش درآمده که نشان از نقش‌ تعیین‌کننده آنان در این حوزه‌ها دارد.
  • شایان ذکر است، "نمایشگاه دستاوردهای زنان تاثیرگذار ایرانی" ذیل نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است. 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین