پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:05 - 1401/12/13

معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی از بانک رفاه کارگران تقدیر کرد

کارگر آنلاین | سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: ارزیابی عملکرد بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که این بانک علاوه بر توسعه حمایت‌ها از سازمان تامین اجتماعی، توانسته است جایگاه خود را در شبکه بانکی نیز ارتقاء ببخشد و این مهم شایسته قدردانی است.

به گزارش صد آنلاین ، سید عباس حسینی با بیان این مطلب در نشست هم‌اندیشی راهبردها و سیاست‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی در بانک‌های دولتی، خصوصی شده و تحت مدیریت که در محل این بانک برگزار شد، افزود: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بانک رفاه کارگران همین موضوع است که علاوه بر پاسخ‌دهی مناسب به دغدغه‌های سازمان تامین اجتماعی و رفع نیازهای این سازمان توانسته است عملیات‌های بانکی خود را نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کشور(به لحاظ کار و فعالیت)، پیش ببرد. 

  • حسینی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: بدون شک با ثبت نهایی این افزایش سرمایه و ارتقاء نسبت کفایت سرمایه بانک، بستر توسعه فعالیت‌های بانک نیز بیش از گذشته فراهم خواهد شد. 
  • وی از برگزاری مجمع فوق‌العاده افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم این مجمع را بر اساس قانون و ضوابط و مقررات مربوطه تا پایان سال جاری برگزار کنیم. 
  • معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در پایان با قدردانی از تلاش‌های بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغالزایی، تصریح کرد: همه ما مسئولیت شرعی داریم در حوزه‌هایی که می‌توانیم اثرگذار باشیم حضور فعال و به سهم خود ایفای نقش داشته باشیم. بدون شک مدیران و کارکنان بانک رفاه در این مسیر می‌توانند بسیار اثربخش عمل کنند.
  • مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: این بانک همواره سعی کرده است تا به سهم خود همراه و همیار نظام اقتصادی کشور در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای باشد و در همین راستا راهکارهای خود را به سیاستگذاران این حوزه ارائه کرده‌ایم. 
  •  اسماعیل للـه‌گانی افزود: در زمینه کنترل نرخ ارز چند طرح و برنامه تدوین کرده‌ایم که در اسرع وقت به بانک مرکزی ارائه خواهیم کرد. 
  •  للـه‌گانی به ارتقای جایگاه بانک رفاه کارگران در بین شرکت‌ها و بانک‌های برتر کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس نتایج بیست‌وپنجمین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (رتبه بندی IMI-100)، این بانک رتبه 9 در میان صد شرکت برتر و رتبه 2 در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری را از نظر شاخص فروش به خود اختصاص داد. 
  • وی افزود: بانک رفاه با افزایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی خود در حوزه‌های مختلف و گسترش حمایت‌های مربوطه از تولید ملی و اشتغالزایی، موفق به کسب این رتبه‌ها و ارتقای جایگاه خود در بین شرکت‌ها و بانک‌های برتر کشور شد. 
  • مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه به برنامه‌های توسعه‌ای بانک در سال 1402 اشاره کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد در سال آینده ضمن توسعه حمایت‌های بانک از جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی، رتبه بانک را نیز در میان شرکت‌ها و بانک‌های برتر کشور ارتقاء ببخشیم. 
  • وی به مزیت‌های بانک رفاه کارگران در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی سامانه انبار داده، راه‌اندازی سامانه بتا به منظور تامین اعتبار مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی، سامانه جدید موبایل بانک، امنیت بالای سامانه‌های عملیاتی، راه‌اندازی سامانه فرارفاه به عنوان دروازه ورود به بانکداری دیجیتال، راه‌اندازی سامانه رفاه‌بوم به عنوان بانکداری باز و.... از جمله اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران در حوزه فناوری اطلاعات در سال‌های اخیر بوده است. 
  • وی در پایان تاکید کرد: برات الکترونیک و امضای دیجیتال را نیز تا پایان سال جاری در بانک رفاه کارگران عملیاتی خواهیم کرد.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین