پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:13 - 1402/12/10

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نمایش قدرت ملی است

کارگر آنلاین | عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای این پیام را به بیگانگان می‌رساند که ایران قوی است و این اقدام می‌تواند امنیت ساز باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات برای دشمن به معنای اقتدار و قدرت ایران است. دشمنان همیشه حضور مردم را در صحنه یک حضور معنادار می‌بینند.

وی بیان داشت: از دیدگاه خارجی‌ها خط‌کش اعتبار و عدم اعتبار کشور جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم در صحنه‌های مختلف است. اگر به دنبال به نمایش گذاشتن یک ایران مقتدر هستیم لازمه آن این است که درصد بالایی از مردم در انتخابات شرکت کنند تا انسجام و یکپارچگی این ملت به دنیا نشان داده شود.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نمایش قدرت ملی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای این پیام را به بیگانگان می‌رساند که ایران قوی است و این اقدام می‌تواند امنیت ساز باشد. مثلث وحدت، قدرت و امنیت، حل مشکلات مردم و پیشرفت ایران را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: اگر مردم به دنبال حل مسائل و تحول هستند، لازمه آن حضور در میدان انتخابات است. مردم باید نمایندگانی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که متدین و نسبت به آرمان‌های انقلاب پایبند باشند.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: یک نماینده مجلس باید دلسوز باشد و در برابر دشمن بایستد و ترسی به دل راه ندهد، یک نماینده نباید از کسانی باشد که مجلس را سکویی برای پرش خود قرار دهد بلکه باید در پی خدمت باشد و عقیده جدی برای مبارزه با فساد را داشته باشد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین