پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:00 - 1399/07/04

۱۵۰۰ نفر در بخشداری ها، فرمانداری‌ها و وزارت کشور استخدام می‌شوند

مدیر کل منابع انسانی وزارت کشور با اعلام اینکه امشب آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی است، گفت: اولویت با افراد بومی است و ۱۵۰۰ نفر در بخشداری ها، فرمانداری‌ها و وزارت کشور استخدام می‌شوند.

 مدیر کل منابع انسانی وزارت کشور با اعلام اینکه امشب آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی است، گفت: اولویت با افراد بومی است و ۱۵۰۰ نفر در بخشداری ها، فرمانداری ها و وزارت کشور استخدام می شوند.

اکبر روشن ضمیر مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور در رابطه با هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که از طریق سایت سازمان سنجش انتشار یافت اعلام کرد: داوطلبان علاقه مند به خدمت در صف و ستاد وزارت کشور تا آخر امشب یعنی ساعت بیست و چهار فرصت ثبت نام دارند.

روشن ضمیر با تشریح اینکه اولویت استخدام در این دوره از آزمون با داوطلبان بومی است؛ گفت: بنا و استراتژی وزارت کشور بر جذب نیروی های نخبه بومی است تا هم ضمن داشتن تخصص علمی و دانش،  شناخت بومی و کافی با محل خدمتشان داشته باشند. 
روشن ضمیر تشریح کرد:  به غیر از مراکز استان ها و استان تهران،  در شهرستان ها اولویت استخدام با تحصیل کردگان بومی است.  

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، وی اضافه کرد: در استخدام فوق که بر اساس آزمون عمومی سازمان سنجش و مصاحبه تخصصی در کانون ارزیابی این وزارتخانه بر اساس مدل شایستگی های علمی صورت می پذیرد تعداد ۶۰ سهمیه به ستاد وزارت کشور، ۲۹۰سهمیه برای اشتغال در فرمانداری ها و ۱۱۵۰ سهمیه به بخشداری های سراسر کشور اختصاص یافته است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی با بیان اینکه وزارت کشور به عنوان متولی اصلی سیاست داخلی کشور به دنبال جذب نخبگان است، تشریح کرد: پیشبرد دقیق و منسجم برنامه ها و ماموریت های کلان وزارت کشور نیاز به کادر و بدنه قوی اجرایی دارد که در این دوره از استخدام، در تلاش برای جذب با استعداد ترین افراد در بدنه وزارت کشور هستیم.

منبع: شهرآرانیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین