پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:45 - 1399/07/14

مسئول افزایش قیمت ۵۰۰ درصدی مسکن کیست؟

عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: با افزایش بی رویه قیمت، خرید خانه برای جوانان آرزو شده و اجاره و رهن نیز بسیار دشوار شده، دولت باید پاسخ دهد مسئول افزایش قیمت ۵۰۰ درصدی مسکن کیست؟

کارگر آنلاین | حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در برخی از حوزه ها سوالاتی پیش میآید که مسئولان دولتی باید پاسخ دهند.

وی افزود: قیمت مسکن بسیار بالا رفته که با افزایش بی رویه قیمت آن « خرید خانه» برای جوانان آرزو شده و اجاره و رهن مسکن نیز بسیار گران و دشوار شده لذا دولت باید پاسخ دهد مسئول افزایش قیمت 500 درصدی مسکن کیست؟

عضو هیئت رئیسه مجلس به بالا رفتن قیمت دلار اشاره کرد و بیان داشت: قیمت دلار به 30 هزار تومان رسیده و این مسئله باعث بالا رفتن قیمت بسیاری از اجناس و کالاها شده دولت توضیح دهد مسئول دلار 30 هزار تومانی کیست؟

سلیمی اظهار کرد: دولت وعده ایجاد شغل داده بود؛ حال با توجه به وجود بیکاری جوانان دولت پاسخ دهد چرا هنوز مشاغل وعده داده شده ایجاد نشده و کماکان شاهد بیکاری جوانان هستیم؟

وی ادامه داد: اوایل سال جاری دولت مجوز برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه ملی برای درمان و مقابله با ویروس کرونا را دریافت کرد  در این باره هم این سوال پیش می آید که این موضوع و نحوه هزینه کرد آن به کجا رسید؟

نماینده مردم محلات در مجلس ضمن انتقاد از عدم حضور رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: 7 ماه و شش روز است رئیس جمهور در قرنطینه به سر میبرد و حتی در جلسه رأی اعتماد وزیر خود حضور نیافت در حالیکه نمایندگان مجلس با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجلس حاضر میشوند و برای حل مشکل معیشتی مردم تلاش میکنند.

منبع: شهدای ایران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین