پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:13 - 1399/07/22

مادر شهید مدافع حرم محمود زادمهر: عاقلانه با خدا معامله کردم

مادر شهید مدافع حرم محمود زادمهر درباره چشم انتظاری چهار ساله برای بازگشت پیکر فرزندش می‌گوید: چشم انتظار نبودم که بگویم پیکر محمود کی می‌آید و کی نمی‌آید، نه! معامله با خدا چشم انتظاری ندارد. من در برابر آنچه در راه خدا داده بودم چشم انتظار نماندم.

به گزارشکارگر آنلاین، دیروز که پیکر هفت شهید از غیورمردان حماسه خان طومان به نام‌های رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، حسن رجایی فر، زکریا شیری، مهدی نظری و مجید سلمانیان در حال طواف حرم امام رضا(ع) بودند، خبر رسید که پیکر شهید محمود زادمهر هم از جمع همین حماسه سازان شناسایی شد. با مادر شهید تماس گرفتیم تا برای ما از فرزند شهیدش بگوید.

عقیله ملازاده، مادر شهید زادمهر می‌گوید: من چهار پسر داشتم که محمود اولین فرزند خانواده و پاسدار بود. او آخرین باردر ۱۴ فروردین ماه سال ۹۵ به سوریه اعزام و ۱۶ اردیبهشت همان سال مصادف با روز مبعث پیامبر(ص) خبر شهادتش به ما رسید، اما پیکرش در منطقه ماند.
مادر شهید می‌افزاید: خودم از جمله تشویق‌کنندگان پسرم برای حضور در جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت بودم. خبر شهادتش را هم از رسانه‌ها شنیدم. وی در مورد آمادگی شنیدن خبر شهادت فرزندش می‌گوید، هر کسی که در منطقه جنگی حضور پیدا می‌کند، خانواده اش آمادگی شنیدن خبر شهادت او را دارند. من هم، چون می‌دانستم محمود کجا و در چه موقعیتی است وچه می‌کند، آمادگی شنیدن خبر شهادتش را داشتم.

منبع: ۵۹۸
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین