پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:39 - 1399/09/26

اهانت یکی از کارکنان دانشگاه رازی به حاج قاسم+عکس

یکی از کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه در صفحه اینستاگرام خود ضمن توهین به ساحت شهید والامقام، حاج قاسم سلیمانی اقدام به تعریف و تمجید از روح الله زم معدوم کرده است.

 یکی از کارکنان دانشگاه رازی در استوری اینستاگرام خود شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را «تروریست» خطاب کرده و در پست دیگری با تعریف و تمجید از «روح الله زم» معدوم او را آقازاده‌ی مردمی لقب داده است.

این هتاکی از سوی کارمند دانشگاه دولتی رازی بسیار تعجب برانگیز و غیرقابل تحمل است و همین مسئله موجب شده داشجویان این دانشگاه با صدور بیانیه‌ای این اقدام وقیحانه را به شدت محکوم کنند.

مشروح این بیانیه به شرح ذیل است:

کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان به ایشان روزی می‌دهند. ( سوره آل عمران آیه ۱۶۹)

بدون تردید یکی ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران صبغه فرهنگی آن بود که باید مورد صیانت قرار گیرد. در تائید این مساله همان بس که بنیانگذار کبیر انقلاب، دانشگاه‌ها را مهد تربیت انسان‌های شایسته و کارخانه آدم سازی معرفی نمودند.

از این رو همواره انتظار می‌رود که مسئولان دانشگاه با احساس مسئولیت در برابر این رسالت اجتماعی و انقلابی به صیانت از دستاوردهای این نظام مقدس بپردازند،اما متاسفانه به نظر می‌رسد این موضوع در دانشگاه رازی به گونه دیگری رقم خورده است.

   

منبع: جهان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین