پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:05 - 1399/10/02

طبابت پزشک قلابی در یکی از درمانگاهای علی آبادکتول

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی آبادکتول از دستگیری پزشک قلابی در یکی از درمانگاه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: متهم در نخستین جلسه دادگاه، علاقه زیاد به پزشکی را انگیزه عمل خود عنوان کرد.

سیدباقر طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی آبادکتول از دستگیری پزشک قلابی در یکی از درمانگاه‌های این شهرستان خبر داد و بیان کرد: متهم با استفاده از مشخصات و شماره نظام پزشکی فردی که چندسالیست ساکن استرالیاست، در یکی از درمانگاه‌های بخش خصوصی علی آباد طبابت می‌کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی آبادکتول افزود: مُهر پای نسخه یکی از بیماران این خانم، توجه یکی از پزشکان متخصص استان گلستان را جلب کرد و در پیگیری‌ها متوجه شد فردی که با این نام طبابت می‌کند یکی از هم دانشگاهی‌های قدیم او در دانشکده پزشکیست که چندسالیست خارج از کشور زندگی می‌کند.

وی ادامه داد: پزشک ساکن استرالیا پس از متوجه شدن موضوع در نامه به نظام پزشکی شهرستان آمل ماجرای این پزشک که با شماره نظام پزشکی و مشخصات او طبابت می‌کند را پیگیر شد و به این ترتیب هویت پزشک قلابی لو رفت.

 طباطبایی خاطرنشان کرد: پزشک قلابی دستگیر و در نخستین جلسه دادگاه، علاقه زیاد به پزشکی را انگیزه عمل خود عنوان کرد.

 وی در پایان بیان کرد: پزشک قلابی فقط یک ماه کار طبابت را در یکی از درمانگاه‌های این شهرستان آغاز کرده بود و هم اکنون پرونده او به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق تجویز دارو و بدون داشتن مدرک پزشکی و استفاده غیرمجاز از عنوان علمی دکتر در دادسرای علی آباد در حال رسیدگیست.

روابط عمومی دادگستری مازندران در خصوص انتشار  فیلمی از یک جانباز مبنی بر برخورد نامناسب با او در دادسرای شهرستان چالوس توضیحاتی را ارائه داد.یک جانباز دفاع مقدس هفته گذشته با حضور در اجرای احکام دادسرای چالوس تقاضای کپی از پرونده‌ای می‌کند که سمتی در آن نداشته و صرفا ضامن متهم متواری پرونده بوده است.او وقتی با مخالفت کارمند رو به رو می‌شود، عصبانی شده و مبادرت به بر هم زدن نظم در دادسرا و توهین نسبت به کارمند می‌کند.در نهایت این فرد با حضور در دادگستری چالوس مبادرت به عذر خواهی و حلالیت طلبی از کارمند دادگستری کرد که موضوع خاتمه یافت.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین