پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:13 - 1399/10/28

خواننده معروف گربه مرده خود را پخت ! + فیلم (۱۴+) آمریکا

عمل عجیب یک خواننده زن آمریکایی که اقدام به پختن گربه دفن شده خود کرده بود او را به سوژه رسانه ها تبدیل کرد.

 اقدام عجیب و وحشتناک یک رپر آمریکایی در پختن گربه مُرده خبرساز شد. آزلیا بِنکس، در این عمل عجیب اقدام به پختن گربه خود کرد که قبلا آن را دفن کرده بود. این گربه که لوسیفِر نام داشت پیشتر بر اثر بیماری مرده بود.

در ویدئویی که این خواننده آمریکایی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های مجازی منتشر کرده او را به همراه یکی از دوستانش در حال خارج کردن جسد این گربه از زیر خاک نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای این زن جوان در حالی که خاک را کنار می‌زند شنیده می‌شود که می‌گوید: "گربه در داخل یک کیسه است."

در صحنه‌ای دیگر از این ویدئو زمانی که جسد گربه مرده داخل دیگ در حال پخته شدن است دیده می‌شود. در یکی از تصاویر دیگری که بنکس در صفحه خود منتشر کرده بود جمجمه این گربه را در کنار اشیاء دیگر نشان می‌داد.

این ویدئو تا زمان حذف شدن از صفحه این رپر بینندگان زیادی را به خود جلب کرد و موجب ترس و وحشت بسیاری از هوداران وی شد. در حالی که برخی این ویدئو را تنها یک شوخی قلمداد کردند، برخی نیز وحشت خود را از دیدن آن ابراز داشتند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "آزلیا بِنکس زمین را حفر کرده و گربه مرده خود را می‌پزد، من حرفی در مورد سال ۲۰۲۱ ندارم."

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین