پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:27 - 1395/01/23

کارگران ساختمانی و فصلی ساماندهی می‌شوند

در راستای اجرای مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی، استفاده کارفرمایان جهت به کارگیری کارگران ساختمانی شناسایی شده در صنعت ساختمان و راه‌اندازی عمران‌سراهادر اولویت قرار گرفته است.

کارگرآنلاین:  در راستای اجرای مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی جلسه‌ای با حضور نمایندگان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری‌تهران، اداره کل نامنویسی و حساب‌های انفرادی تأمین اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه بر ضرورت استفاده کارفرمایان جهت به کارگیری کارگران ساختمانی شناسایی شده در صنعت ساختمان و راه‌اندازی عمران‌سراها و آموزش مهارت‌های لازم و استفاده در راستای بیمه کردن افراد موصوف مورد تاکید قرار گرفت.

محمد حسن زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی درباره بیمه کارگران ساختمانی اظهار داشت: تاکنون بیش از یک میلیون کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته است.

زدا بیان داشت: افرادی هستند که در شغل کارگران ساختمانی فعالیتی ندارند ولی تحت پوشش بیمه کارگران قرار گرفته‌اند که این افراد شناسایی و بیمه آن‌ها حذف می‌شود.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: بیش از 90 هزار نفر از بیمه کارگران ساختمانی حذف شده‌اند چرا که مستحق دریافت این نوع بیمه نبودند./فارس

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین