پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:09 - 1399/11/15

برگزاری ملاقات مردمی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران

خدمتگزاران اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در طول سال علاوه بر نشست های مردمی به صورت اخص ، به صورت اعم و روزانه نیز ده ها مورد ملاقات مردمی را برای ارباب رجوع خود به سرانجام می رسانند.

به گزارش کارگر آنلاین ، در راستای بند8-4 نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه ارتباطات الکترونیکی ارتباط مردم و دولت و مطابق اطلاع رسانی قبلی از ابتدای صبح روز سه شنبه مورخ 99/11/14 با موضوع ملاقات مردمی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران دکتر اسفنانی به همراه معاونین و روسای ادارات و مجتمع های تابعه استان در محل سالن اجتماعات اداره کل به امر خدمت رسانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حوزه های صلاحیتی تعزیرات حکومتی از طریق چهره به چهره با مراجعین محترم پرداختند که این دیدار مردمی کماکان تا ساعت 12 ادامه یافت.

دکتر اسفنانی در حاشیه این دیدار اظهار داشت:ما خود را وامدار و خادم مردم شریف و شهید پرور میدانیم و به این امر افتخار میکنیم و باید متذکر شوم سازمان تعزیرات حکومتی از مدیران ستادی ناصف، همگی یا بسیجی و ایثارگر و یا وابسته به خانواده معظم شهدا هستند که این موضوع خود مزید بر انجام کار جهادی این سازمان است.

وی در ادامه افزود: با توجه به نزدیکی به پایان سال انتظار ما از کسبه و فروشگاه های زنجیره ای این است که در شرایط کنونی تمامی سعی خود رادر امر انصاف و مراعات حال مردم را داشته باشند و سعی نمایند با قطع زنجیره دلالی در زمینه خرید اقلام ضروری مردم بهترین نرخ ها را برای خرید مردم به ارمغان آورند.

گفتنی است تمامی مراجعین از موضوع ملاقات مردمی مدیر کل و مسوولین استان که خالصانه پیگیر مشکلات مراجعین و مردم بودند از خادمین خود قدر دانی کردند.

منبع: خط بازار

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین