پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:00 - 1395/05/20

بازیگر زن: نه به جم رفتم و نه کشف حجاب کردم! +عکس

سایت خبری تابناک به اشتباه تصویر بهناز نازی، بازیگر شناخته شده تئاتر را به جای بهناز سلیمانی، بازیگر تازه پیوسته به شبکه جم منتشر کرد.

کارگرآنلاین: در فضای کوچ شبه‌بازیگران ناموفق به شبکه جم و رقابت رسانه‌های داخلی برای پوشش سریع این خبرها در قالب اخبار زرد، سایت تابناک در حرکتی عجیب تصویر بهناز نازی، بازیگر شناخته شده تئاتر که به زودی با نمایش «سقراط» در تالار وحدت روی صحنه می‌رود را به جای بهناز سلیمانی منتشر کرده است.

 
اگرچه این اتفاق می‌تواند ناشی از یک اشتباه در حوزه انتشار اخبار باشد اما ورود به این موضوع از آن جهت اهمیت داشت که بازیگر شناخته شده تئاتر برای حفظ آبروی خود با خبرنگار تسنیم تماس حاصل کرد و خاستار شفاف سازی موضوع شد.




بهناز نازی برای شفافسازی افکار عمومی اعلام کرد نه به شبکه جم پیوسته‌ام و نه کشف حجاب کرده‌است. وی هم اکنون در نمایش سقراط در حال ایفای نقش است.


رفتار سایت تابناک منتج از عدم شناخت خبرنگار حوزه سینما یا تئاتر این رسانه است که می‌تواند در ایام روز خبرنگار زنگ هشداری باشد در به خطر انداختن آبروی دیگران. چنین رفتاری می‌تواند با ایجاد سوءتفاهم شرایط را برای یک گروه تئاتری مخاطره‌آمیز کند.


قابل توجه است در سایت تابناک هیچ شماره تلفنی برای تماس و جبران خسارت و اعاده حیثیت درج نشده است./ افکارنیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین