پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:12 - 1395/09/30

شهرک خدماتی سید الاوصیاء(ع) ؛

افتتاح زیباترین مجتمع خدمت رسانی رایگان به زائران کربلا +تصاویر

شهرک نوین سید الاوصیاء(ع) با بیش از هفتاد هزار متر مربع مساحت دارای مجتمع‌های مسکونی برای اسکان زائران و آبشارهای مصنوعی و یازده سالن استراحت و مراکز بهداشتی است.

به گزارش کارگرآنلاین، مرکز بزرگ خدمات رسانی به زائران در کربلای معلی موسوم به شهرک خدماتی سید الاوصیاء(ع) افتتاح شد.

در این شهرک جدید که در مسیر کربلا - بغداد واقع است و بیش از هفتاد هزار متر مربع مساحت دارد، مجتمع‌های مسکونی بزرگی برای اسکان زائران و آبشارهای مصنوعی و یازده سالن استراحت و مراکز بهداشتی در آن ساخته شده است.

این طرح بزرگ عمرانی که ساخت آن پنج سال ادامه داشت خدمات رایگان به زائران ارائه خواهد داد و پیش بینی می شود صدها هزار نفر از زائران به ویژه در موسم های زیارتی - که تعداد زائران میلیونی می‌شود - به این مرکز خدمت رسانی مراجعه کنند و خدمات لازم به آنها ارائه شود.

جشن افتتاح این مرکز بزرگ خدمت رسانی با حضور شخصیت‌های رسمی و علما برگزار شد.

شیخ عبدالمهدی الکربلایی امام جمعه کربلا در مراسم افتتاح این مرکز خدمت رسانی گفت: آستان‌های مقدس امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس علیهما السلام در سالهای گذشته نقش مهمی در زمینه تأسیس و اجرای طرحهای خدمت رسانی به زائران و طرحهایی در زمینه‌های آموزشی ، پزشکی ، قرآنی ، فرهنگی و کشاورزی داشته اند.

عقیل الطریحی استاندار کربلای با قرائت پیام نخست وزیر عراق گفت: تروریسم تلاش می کند چهره دیگری از واقعیتهای موجود در عراق را با رفتارهای پست خود نشان دهد اما در مقابل انسانهای خیری وجود دارند که این کشور را می سازند.

ابنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین