پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:48 - 1395/12/11

با اعلام محمود خسروی‌وفا

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری از زندان آزاد می‌شود

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری با رضایت رئیس فدراسیون بین‌المللی زورخانه‌ای از زندان آزاد می‌شود.

به گزارش کارگرآنلاین، محمود خسروی‌وفا با اعلام گذشت محسن مهرعلیزاده از شکایت علیه سید امیر حسینی و بخشش وی اظهار داشت: پس از زندانی شدن آقای حسینی، به همراه شماری از روسای فدراسیون‌ها و مدیران ورزشی دیداری با مهندس مهرعلیزاده برگزار شد تا این مشکل رفع شود.

خسروی‌وفا عنوان کرد: مهندس مهرعلیزاده در ماجرای اخیر بزرگواری نشان داده و در بیانیه خود اعلام کرده است که به پاس احترام به بزرگان و شخصیت‌ها و پیشکسوتان، مدیران و جامعه ورزش به درخواست آنان پاسخی مثبت دادند تا آقای حسینی که اکنون در مرخصی به سر می‌بردند دوباره به زندان باز نگردند.

وی ادامه داد: با وجود حکم دادگاه مبنی بر محکومیت آقای حسینی، مهندس مهرعلیزاده در برابر درخواست روسای فدراسیون‌ها که در قالب یک نامه به ایشان ارائه شد از حق قانونی خود گذشت کرده و از تداوم حبس آقای امیر حسینی انصراف دادند.

رئیس فدراسیون جانبازان همچنین افزود: همانطور که در بیانیه آقای مهرعلیزاده نیز اشاره شده است همزمانی این بخشش با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، نشان می‌دهد که ایشان در اتخاذ تصمیم خود پایبندی به سجایای اخلاقی وپهلوانی و ارادت به اهل بیت را از خود نشان داده‌اند.

وی در پایان به نمایندگی از جامعه ورزش کشور از مهندس محسن مهرعلیزاده بابت بخشش و رافت صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش تسنیم، امیر حسینی، رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری روز 16 بهمن ماه با شکایت محسن مهرعلیزاده، رئیس فدراسیون بین‌المللی زورخانه‌ای به دلیل تشویش اذهان عمومی بازداشت شده بود.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین