پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:37 - 1396/02/19

کار با دولتی که با ابلاغیات رهبری انحراف داشته باشد پیش نمی‌رود

فرانسوی‌ها ما را به عنوان کارگر قبول دارند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر دستگاه اجرایی بخواهد کارآمد عمل کند نباید هیچ زاویه‌ایی با دستورات مقام معظم رهبری داشته باشد و کسی که در رأس قوه مجریه قرار می‌گیرد باید یکپارچه با رهبری باشد.

به گزارش کارگرآنلاین، سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه  روز (دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه) در مسجد جامع کنی میدان هروی و در جمع مردم اظهار داشت: یادمان باشد این کشور صاحب دارد و شما جریان 5 اردیبهشت و طبس را فراموش نکره‌اید. آن موقع توانایی و نیرویی نداشتیم و آمریکا تصمیم گرفت مستقیماً به ما حمله کند و جاسوسان لانه جاسوسی را با خود ببرد ولی نتیجه‌اش را همه دیدید.

وی افزود: در عرصه‌هایی چون جنگ تحمیلی و در دستور امام برای شکستن حکومت‌نظامی قبل از پیروزی انقلاب ثابت شد که کشور صاحب دارد. ولی‌فقیه نماینده حضرت ولی‌عصر (عج) است و تمام‌کارها باید طبق آنچه ایشان ابلاغ می‌کنند پیش برود و اگر دستگاه اجرایی زاویه‌ای با دستورات ایشان داشته باشد با مشکل برخورد خواهیم کرد.

کاندید دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به جلسه صبح روز فوت مرحوم هاشمی اشاره‌کرده و خاطرنشان کرد: آن روز در جلسه امور زیربنایی که رئیسش مرحوم هاشمی بود، بحث انجام شد و دو ساعت طول کشید و ایشان روحیه بشاشی داشت. آخر جلسه ایشان جمله‌ای گفتند که به نظرم وصیت سیاسی ایشان بود.

میرسلیم در خصوص صحبت‌های هاشمی ادامه داد: ایشان گفت مشکلات کشور حل نمی‌شود مگر اینکه دستگاه اجرایی کشور هیچ زاویه‌ای با ولی‌فقیه نداشته باشند و سپاه و سایر دستگاه‌ها نیز باید در این راستا باشند کما اینکه در دوران ریاست جمهوری من مهم  نیز بود.

وی تأکید کرد: باید در رأس قوه مجریه کسی را بگذاریم که مطمئن باشیم با رهبری یکپارچه است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بابیان اینکه از سال 83 مطالعاتی دقیق برای تدوین چند سند انجام‌شده که یکی از آن‌ها سیاست‌های کلی آموزش‌وپرورش است، تصریح کرد: این اسناد تصویب و ابلاغ شد و سند دیگر، سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است که آن‌هم تصویب و ابلاغ شد و سؤال این است که چرا اجرا نشد؟

میرسلیم گفت: این در حالی است که آقایان دنبال سند مصوب یونسکو 2030 می‌روند که اهداف و مبانی آن با مبانی اسلامی مغایر است و تأکید بر عرفی گرایی و انسان‌گرایی شده است و سؤال است که خدا و دین آیین کجا رفته؟

وی با تأکید بر اینکه اگر جوانان ما متکی به سند 2030 پرورش یابند چیزی برای شرف شرعی و اعتقادی برایشان نمی‌ماند و قبول و اجرای این سند زاویه با رهبری است، گفت: کار ما با دولتی که نسبت به ابلاغیات رهبری انحراف داشته باشد پیش نمی‌رود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بابیان اینکه قانون امربه‌معروف و نهی از منکر را نمی‌خواهند اجرا کنند و زیر بارش روند و این زاویه پیدا کردن با اسلام است، تصریح کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح عفاف و حجاب تصویب‌شده ولی سؤال اینکه چرا اجرا نمی‌شود؟ نمی‌خواهند اجرا کنند وگرنه از این قانون بهتر چه می‌خواهند.

میرسلیم بابیان اینکه در طول این 20 سال گذشته در تمام زمینه‌های لازم سیاست کلی تهیه کردیم، خاطرنشان کرد:  اما حسرت اجرایش به دلمان ماند و سؤال این است که آیا عدم اجرای سندی که به تائید و تأکید رهبری رسیده اعتماد به رهبری و ولی‌فقیه است؟

وی با اشاره به اینکه سال 92 آقایان نزد رهبری می‌روند و می‌گویند تا تحریم هست الا و لابد کاری نمی‌توانیم بکنیم و باید مذاکره کنیم، تصریح کرد: فکر می‌کردند اگر مقابل آمریکا تسلیم شوند همه مشکلات حل می‌شود ولی بعد از کلی زحمت و عرق ریختن در مذاکره تحریم‌ها بیشتر و بداخلاقی آمریکایی‌ها بدتر شد.

میرسلیم با انتقاد از واردات خودرو از فرانسه گفت: فرانسوی‌ها ما را فقط به‌عنوان کارگر و بازار مصرف قبول دارند و ابداً حاضر نیستند ما آقایی و سروری داشته باشیم و آن‌وقت با این‌ها می‌خواهید معامله کنید؟

نامزد دوازدهمین  انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: کسی را مدنظر قرار دهید که در طول زندگی‌اش و به‌ویژه پس از انقلاب هیچ‌وقت با ولی‌فقیه زاویه پیدا نکرده و بعد تجربه، اخلاق و تخصصش را ببینید و سپس رأی دهید.

میرسلیم بابیان اینکه کارشناسان ما در مقابل 5 1 به‌ویژه آمریکایی‌ها زحمت کشیدند و کارکردند و متنی تهیه‌شده است و می‌شود به آن ایرادهای زیادی گرفت، خاطرنشان کرد: این متن حاوی حقوق ماست و هر دولتی می‌آید باید آن‌ها را احقاق کند. ما هرچه تعهد داشتیم پیش‌دستی تقدیم کردیم و شما چرا عمل نمی‌کنید و بیشتر تحریم کنید؟/فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین