پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:31 - 1399/12/22

ریزش تونل معدن جانِ یک کارگر را گرفت

دراثر ریزش بخشی از تونل معدن هشونی در کوهبنان یک کارگرجان سپرد.

محسن سیف الهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کوهبنان گفت: شب گذشته یکی از کارگران معدن هشونی بخش طغرالجرد در حین انجام کار به دلیل ریزش معدن ذغال فوت کرد.
او افزود: چهار کارگر در یکی از تونل‌های معدن هشونی مشغول به کار بوده و تلاش می‌کردند که آخرین ستون تونل  را نصب وخارج شوند که ریزش معدن رخ داد که در این حادثه متاسفانه یک کارگر جان خود را از دست داد .
سیف الهی تصریح کرد: سه کارگر دیگر هم توسط گروه امداد و نجات معدن نجات پیدا کردند.
او بیان کرد: پس از این حادثه بازرس ویژه اداره کار استان به همراه مسئولین مربوطه در محل حادثه حضور پیدا کردند و علت حادثه در دست بررسی است.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کوهبنان  با ابراز ناراحتی از این حادثه گفت: این کارگر متولد سال ۵۶ و اهل شهرستان زابل است که با داشتن چهار فرزند ساکن منطقه پابدانا بود.
او تاکید کرد: همواره بر ایمنی و رعایت نکات ضروری در معادن ذغالسنگ تاکید داشتیم که این مهم با حساسیت مدیریت شرکت ذغال سنگ استان و مدیران مناطق به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.
سیف الهی ادامه داد: امسال با توجه به فراهم بودن شرایط و رعایت نکات ایمنی شاهد کمترین حوادث جرحی و فوتی در معادن ذغال سنگ شهرستان کوهبنان بودیم.
معدن هشونی کوهبنان جز یکی از معادن فعال در شهرستان است که از ذخیره بالایی برخوردار بوده و به صورت دولتی زیر نظر شرکت ذغالسنگ‌استان کرمان فعالیت دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین