پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:38 - 1400/03/12

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منصوب شد

آیت الله صدیقی دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را منصوب کرد .

کارگر آنلاین | طی حکمی از سوی بنیاد بین المللی غدیر،  اکبر قولی معاون توسعه روابط فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد درآن سازمان منصوب شد. 

به گزارش روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر ، با حضور آیت الله کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر ، حسین ظریف منش مدیر عامل و دیگر اعضای هیئت مدیره بنیاد بین المللی غدیر، در ساختمان شهدای غدیر این بنیاد ، حکم دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به اکبر قولی اهدا شد .

 ظریف منش در ادامه به بیان خلاصه ای از اهداف و برنامه های بنیاد و چگونگی تشکیل این نهاد مقدس به رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)اشاره کرد و با توضیح پیرامون ساختار تشکیلاتی بنیاد در استانها، شهرستان ها، وزارتخانه ها، سازمان ها، نهادها و سایر کشور های جهان ، نقش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را در کنار جامعه المصطفی العالمیه و مجمع جهانی اهل بیت به عنوان بازوهای برون مرزی بنیاد بین المللی غدیر مهم و ارزشمند خواند . وی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، چند برنامه پیشنهادی را نیز برای دهه امامت و ولایت سال جاری به این سازمان ارائه داد .

در ادامه این نشست ، قولی معاون توسعه روابط فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن بیان گزارشی از فعالیت های فرهنگی برون مرزی این سازمان و حضور در بیش از 70 کشور ، انجام مجموعه ای از برنامه های مناسب برای ایرانیان مقیم خارج از کشور و مسلمانان و حتی غیر مسلمانان کشورهای اسلامی را ضروری خواند . 

ایشان ضمن برشماری بخشی از تجربیات خود در زمینه استقبال مسلمانان کشورهای دیگر از آشنایی با معارف اهل بیت علیهم السلام ،امکان استفاده از مدیران وکارشناسان سازمان را در این جهت حائزاهمیت خواند .

 وی ضمن استقبال از پیشنهادات بنیادبین المللی غدیر و تشکر از رهنمودهای آیت الله صدیقی ، آمادگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حمایت جناب آقای ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان را در جهت کار گسترده فرهنگی با موضوع غدیر و امیرالمومنین علیه السلام اعلام کرد . 

 برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت ، برگزاری همایش های علمی و نیز صدورحکم مسئولیت در حوزه ماموریت های بنیاد بین المللی غدیر برای نمایندگان این سازمان در کشورهای مختلف از جمله توافقات این نشست بود .

در پایان اکبر قولی معاون توسعه روابط فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حکم انتصاب خود به عنوان دبیر اجرایی نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را از دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر دریافت نمود .

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین