پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:42 - 1398/01/20

رییس فرهنگسرای کار و تعاون خبر داد؛

فراخوان نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی منتشر شد

«سید اسماعیل جعفرپور» رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این خبر اظهار داشت: فراخوان نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگرایرانی پیرامون شرایط و ضوابط رشته ها و بخش های فرهنگی، هنری و شرایط حضور در این جشنواره، به منظور تکریم و تجلیل از کارگران هنرمند و با شعار رونق تولید، فرآیند ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره (فرهنگسرای کار و تعاون) آغاز شده است.
به گزارش کارگر آنلاین  «سید اسماعیل جعفرپور» رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این خبر اظهار داشت: فراخوان نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگرایرانی پیرامون شرایط و ضوابط رشته ها و بخش های فرهنگی، هنری و شرایط حضور در این جشنواره، به منظور تکریم و تجلیل از کارگران هنرمند و با شعار رونق تولید، فرآیند ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره (فرهنگسرای کار و تعاون) آغاز شده است.
 
وی گفت: این جشنواره برای نهمین سال پیاپی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی خوداتکایی، خودباوری، عزت ملی، کسب رزق حلال، کارآفرینی و حمایت از تولید داخلی در رشته های هنرهای تجسمی (طراحی، نقاشی، عکاسی و خوشنویسی)، صنایع دستی سنتی همچون سفال و سرامیک، گلیم بافی، ترمه دوزی، خراش فلزات، آبگینه و پتینه برگزار خواهد شد.
 
رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: آثار فرهنگی و ادبی مانند مقاله، شعر و ترانه (غزل، قصیده) از آثار ارائه شده منظوم و منثور در این جشنواره خواهد بود.
 
جعفرپور گفت: در جشنواره امسال، برای دومین سال پیاپی است که کارآفرینان می توانند ایده ها و محصولات تولیدی ثبت شده خود را به جشنواره اعلام کنند.
 
رییس فرهنگسرای کار و تعاون در پایان اعلام کرد: تمامی آثار می‌بایست به همراه رزومه، مشخصات شناسنامه‌ای و کد ملی صاحب اثر، شناسنامه اثر، یک قطعه عکس ۴*۳، تلفن ثابت و همراه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
 
وی گفت: همچنین مهلت ارسال آثار تا ۲ اردیبهشت ماه و اعلام آثار برتر در مراسم اختتامیه خواهد بود.
 
نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ "فرهنگسرای کار و تعاون" و با همکاری و مشارکت ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر (خانه کارگر) و نهاد‌های مرتبط با کار و کارگر طراحی و برنامه ریزی شده است و آیین تکریم و تجلیل از کارگران هنرمند (اختتامیه) در ۱۰ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‎شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار فرهنگی و ادبی خود را به پایگاه اینترنتی فرهنگسرای کار و تعاون kar.farhjangsara.ir بخش مسابقه و یا به آدرس اینترنتی jashnvareh.kargari@gmail.com و آثار هنری و کارآفرینی حجمی خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگسرای کار و تعاون ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین