پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ97206:00 - 1398/12/14

نحوه افزایش حقوق‌ کارمندان و بازنشستگان و معلمان در سال ۹۹ اعلام رسمی شد

کارگر آنلاین:نحوه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان و فرهنگیان طبق مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه در سال ۹۹ مشخص شد.
به گزارش کارگر آنلاین، آخرین جلسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 (یکشنبه 11 اسفند) در جلسه علنی پارلمان برای بررسی و تصویب لایحه بودجه سال آینده برگزار شد.
 
اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مصوباتی در زمینه تولید مسکن برای اقشار کم‌درآمد، افزایش سهمیه بنزین در نوروز و تابستان و همچنین تفکیک یارانه نقدی از یارانه معیشتی و... داشتند.
 
یکی از مصوبات امروز کمیسیون تلفیق درباره افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان و معلمان در سال 99 بود که طبق مصوبه کمیسیون، دولت در سال آینده باید از محل ردیف خاص نسبت به ترمیم دریافتی رتبه‌بندی معلمان تا سقف افزایش متوسط امتیازات مربوطه در قانون اقدام کند.
 
دولت همچنین باید در سال 99 از محل منابع ردیف خاص نسبت به تأمین تفاوت تطبیق حکم حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگانی که میزان دریافتی آنها کمتر از 2 میلیون و 800 هزار تومان است، اقدام کند، مشروط بر آنکه این افزایش نسبت به سال 98 بیش از 50 درصد نشود، همچنین دولت نسبت به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به‌نحوی که دریافتی کمتر از 6 میلیون تومان را شامل شود، اقدام کند.
 
طبق مصوبه دیگر کمیسیون، دولت در سال آینده باید برای افزایش حقوق کارکنان دولت در حد منابع موجود از ردیف خاص برای کارکنانی که حقوق و مزایای آنها کمتر از 6 میلیون تومان باشد، اقدام کند.
 
این گزارش کمیسیون تلفیق درباره بودجه سال 99 امروز تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود تا درباره زمان برگزاری جلسات علنی برای بررسی لایحه بودجه سال آینده در جلسه علنی تصمیم‌گیری کنند. منبع/تسنیم
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
افزایش حقوق معلمان باز نشسته .چند درصد است بیش از یکسال و چند ماه بازنشسته شدم ملامین همکارم که یک سل یا شش ماه دیگر باز نشسته میشن حقوق رسیده به هفت میلیون تومان ولی من همان چهار باقی مانده ام فرق کسی که شش ماه دیگر بازنشست میشه با کسی که هفت هشت ماه قبل از مهر ۹۸ باز نشسته شده با باز نشسته فروردین ۹۹ چهار میلیون فرق داره چرا ؟
سلام خواهشا هرکار دوست دارید انجام دهید اما در ساز و کرنا نگذارید
درزمان ریاست جمهوری آقای محمد خاتمی لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان به مجلس جمهوری اسلام برای تصویب داده ودرمجلس مفقود شد
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین