پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11007:06 - 1399/01/09

آماده‌باش مدیریت بحران در ۲۳ استان/ هم‌وطنان هشدارها را جدی بگیرند

آماده‌باش مدیریت بحران در ۲۳ استان+جزییات اعلامی وزارت کشور

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، سازمان مدیریت بحران در ۲۳ استان کشور در آماده‌باش کامل قرار دارند.
کارگر آنلاین :علی بختیاری درباره آماده‌باش مدیریت بحران در خصوص بارش شدید باران در استان‌های مختلف کشور گفت:‌براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، سازمان مدیریت بحران کشور در ۲۳ استان آماده‌باش اعلام کرده است و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است. 
 
وی گفت: سازمان هواشناسی پیش‌بینی بارش باران و طغیان رودخانه‌ها و همین‌طور سیلاب را برای برخی از استان‌های کشور اعلام کرده است و سازمان مدیریت بحران نیز دستورالعمل‌های پیشگیری از بحران را به استان ابلاغ کرده است. 
 
بختیاری تصریح کرد: باید در تمامی استان‌ها ستاد مدیریت بحران تشکیل شود و اطلاع‌رسانی‌ها در این خصوص صورت بگیرد. 
 
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در تمامی استان‌های لایروبی‌انهار، بازگشایی مسیرها انجام شده است و امیدواریم که با مشکل خاصی مواجه نشویم. 
 
بختیاری تأکید کرد: بررسی‌های ما در خصوص درگذشت هم‌وطنانمان در هنگام سیل نشان می‌دهد که افراد هشدارهای مدیریت بحران را جدی نمی‌گیرند و همین موضوع موجب ایجاد مشکلاتی می‌شود. 
 
وی اظهار داشت: در هنگام سیلاب، امکان عبور ماشین‌ها وجود ندارد و شهروندان به این موضوع توجه کنند و با توجه به احتمال رعد و برق در فضای باز، مردم حضور نداشته باشند و امیدوارم که بارش باران مشکل خاصی را در روزهای آینده ایجاد نکند.
 
منبع/خبرگزاری فارس 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین