پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:18 - 1399/03/15

آقای استاندار، شما اینجا چه کاره‌اید؟ چرا گوش دولت و مجلس را نمی‌پیچانید؟

حواشی استاندار خوزستان تمامی ندارد+ماجرای خودروهای سانتافه صفر

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار خوزستان گفت: آقای استاندار و آقای مسؤول، شما اینجا چه کاره هستید؟ چرا گوش دولت و مجلس را نمی‌پیچانید و نمی‌گویید که در دو قدمی شما مردم در گرمای شدید و بی‌آبی به سر می‌برند.
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز پس از بازدید از منطقه غیزانیه در جلسه‌ای که با حضور استاندار، مسؤولین در سالن جلسات شرکت نفت و گاز کارون با مخاطب قرار دادن استاندار و مسؤولین استانی اظهار کرد:همیشه گرفتار این معما بوده‌ام که استانداری و فرمانداری و نهادهای دولتی که برای جلساتشان کیک، نسکافه و آب خنک تدارک می‌بینند چرا از له‌له زدن کودکان تشنه‌لب آن هم در کنار منابع آب غافل هستند.
 
گلرو گفت:شما در حال ارسال نفت و گاز به کل مملکت هستید؛ آقای استاندار و آقای مسؤول، شما اینجا چه کاره هستید؟ چرا گوش دولت و مجلس را نمی‌پیچانید و نمی‌گویید که در دو قدمی شما مردم در گرمای شدید و بی‌آبی به سر می‌برند، شرایطی که آن را حتی با وجود کلاه آفتابی برای دو دقیقه نتوانستم تحمل کنم.
 
وی اضافه کرد:من اگر به جای استاندار خوزستان بودم درِ اینجا را به روی دولت تخته میکردم و اجازه نمیدادم که منافع اینجا به جای دیگری برود؛ ما اول باید به غیزانیه برسیم، مردمی که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی سینه سپر کردند و خون و جان دادند اما حالا باید شاهد این باشند که ثروت از زیر پایشان برای جاهای دیگر کشیده می‌شود.
 
این نماینده مجلس گفت:آقای استاندار، بیایید تعارفات را کنار بگذاریم، همکاران شما برای مشایعت ما با ماشین‌های سانتافه آخرین مدل آمدند، آیا این انقلابی‌گری است؟ آیا این خدمت به مردم است؟
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین