پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:53 - 1400/05/29

انتقام عجیب یک مرد از مار سمی بعد از نیش خوردگی

کارگرآنلاین|یک مرد در ایالت اودیشا که توسط یک مار سمی نیش خورده بود به شکل عجیبی از آن انتقام گرفت.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، در مطلبی تحت عنوان "عجیب‌ترین انتقام" نوشت: بدرا هندی که در حال بازگشت به خانه خود در روستای گامباریپاتیا در ایالت اودیشا بود، از سوی یک "مار سمی" گاز گرفته شد، اما به جای رفتن به بیمارستان، مار را گرفت و با دندان او را تکه پاره کرد و کشت.

بدرا در مصاحبه با خبرگزاری پرس تراست هند گفت: "من درد شدیدی را در پایم احساس کردم و برای انتقام، مار را در دستانم گرفته و مکرراً او را گاز گرفتم، تا اینکه آن را درجا کشتم." به گزارش رسانه‌های محلی، بدرا مار مرده را به روستای خود برد و مدعی شد که پس از گاز گرفتگی، حالش خوب است و از رفتن به بیمارستان برای درمان خودداری کرد و به سراغ یک طبیب محلی در روستا رفت.


شایان ذکر است که کریت یک مار سمی است که در جنوب و جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کند و با نیش خطرناکش می‌تواند باعث مرگ انسان شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
سلام حدود سال 62 یک مار سمی نزدیک خانه ای در بهبهان پیداشد جوانی مارگیر را صداکردن و آمد که مار را بگیرد مار درون سوراخی رفته بود جوان هم دم مار را گرفت و کشید ومار هم مقاومت میکرد در یک لحظه مار برگشت و پیشانی جوان نگون بخت را نیش زد و جوان هم از شدت درد و زهر مار سر مار را در دهان گرفت و با دندان گاز گرفت و آنجا مار مجددا داخل دهانش را نیش زد و جوان بیچاره بر اثر نیش زدن های پی در پی مار تسلیم مرگ شد . روحش شاد
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین