پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:21 - 1399/04/26

حمله تروریستی در سروآباد؛ شهادت 2 نیروی سپاه پاسداران در درگیری با تروریست ها + عکس

در جریان حمله تروریستی به کاروان مردم یاری در استان کردستان، جمال کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اورامان و محمد کرمی بسیج مردمی و کارمند بخشداری اورامان به شهادت رسیدند.
کارگر آنلاین : در جریان حمله تروریستی به کاروان مردم یاری در استان کردستان، جمال کریمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اورامان و محمد کرمی بسیج مردمی و کارمند بخشداری اورامان به شهادت رسیدند.
 
جمال کریمی بسیجی سپاه سروآباد که حدود چند ماه به صورت شبانه روزی مشغول اقدامات جهادی مقابله با ویروس کرونا در منطقه بود، شب گذشته به همراه یک نفر دیگر از اهالی منطقه اورامان توسط عوامل ضد انقلاب ترور و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 
در اردیبهشت ماه امسال نیز سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی در یازدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه ۲ نفر از رزمندگان غیور اسلام جعفر نظامپور و محمد شکری که برای توزیع بسته‌های مردم یاری به روستاهای دیواندره رفته بودند پس از درگیری با ضد انقلاب و به درک واصل نمودن تعدادی از عناصر ضد انقلاب، شهد شیرین شهادت را با زبان روزه نوشیدند.
 
اسامی شهدای حادثه تروریستی سروآباد
در همین حال روابط‌ عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از ‌اقدام ‌تروریستی یک تیم ضد‌انقلاب با مدافعان امنیت و مردم منطقه ‌در سروآباد  استان کردستان خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: ‌شب گذشته ‌25  تیرماه‌ در اطراف روستای بلبر منطقه اورامان از توابع سروآباد یکی از کارکنان حوزه مقاومت بسیج به همراه یکی از کارکنان بخشداری و یکی از اهالی منطقه اورامان که در حال مردم‌یاری و کمک‌رسانی به اهالی منطقه در روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا بودند, از سوی عوامل گروهک‌های تروریستی وابسته به استکبار جهانی مورد هدف قرار گرفتند که بر اثر آن دو نفر به شهادت و یک نفر زخمی شده که موضوع در دست پیگیری است.
 
فرمانده سپاه کردستان: عاملان حادثه تروریستی ‌دیواندره منتظر «پاسخ‌های سنگین‌» سپاه باشند / تا نابودی ضدانقلاب ‌در میدان هستیم
 
قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شهادت پرافتخار این خادمان ملت را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم منطقه تسلیت گفته و به اهالی منطقه اورامان اطمینان می‌دهد که شرارت‌های عوامل و مزدوران استکبار جهانی مانع از کمک‌رسانی به مردم در امر مبارزه با کرونا و دیگر خدمات مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی نخواهد شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عوامل و مسببان این جنایت ناجوانمردانه را به سزای اعمال خود خواهد رساند.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین