پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:13 - 1399/05/22

افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان از 5 هزار به 10 هزار شرکت در دستور کار قرار گرفت

رئیس پارک فناوری پردیس گفت: امیدواریم با اقدامات و برنامه ریزی های آتی، تعدادشرکت های دانش بنیان از 5 هزار به 10 هزار شرکت افزایش یابد و اتکا به نیروی انسانی و فناوری را با تکیه بر منابع زیرزمینی جایگزین کنیم.
به گزارش کارگر آنلاین ، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس در مراسم آغاز به کار نهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۰، اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه امسال به صورت ترکیب مجازی و حضوری با وجود شیوع ویروس کرونا نشان داد که هر اتفاقی که در کشور رخ می دهد، زیست بوم فناوری متوقف نمی شود.
 
وی با بیان اینکه امسال نتوانستیم نمایشگاه را به صورت حضوری برگزار کنیم، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور این نمایشگاه به صورت آنلاین برگزار می شود و بازدید از نمایشگاه هم به صورت آنلاین خواهد بود. البته تجربه جدیدی است که باعث می شود حتی کسانی که سال های پیش نمی توانستند به صورت حضوری در نمایشگاه باشند بتوانند در شهرهای خود از این نمایشگاه بازدید کنند.
 
رئیس پارک فناوری پردیس گفت: امیدواریم با اقدامات و برنامه ریزی های آتی، تعداد ۵ هزار شرکت دانش بنیان فعلی به ۱۰ هزار شرکت برسد که مد نظر مقام معظم رهبری هم هست و در نتیجه اتکا به نیروی انسانی و فناوری به جای اتکا به منابع زیرزمینی را داشته باشیم.
 
نمایشگاه  اینوتکس ۲۰۲۰ با حضور مجازی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور آغاز به کار کرد. 
 
این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۵ مردادماه ۱۳۹۹ برپا است.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین