پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:21 - 1399/06/01

ساماندهی مشاغل آلاینده و زنده گیری سگ های بدون صاحب

با فعالیت اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13، چندین مورد واحد صنفی دارای مزاحمت در ناحیه چهار منطقه 13 پلمپ و همچنین سگ های بدون صاحب در محدوده بوستان جنگلی سرخه حصار جمع آوری شد.

کارگر آنلاین:در راستای رفع مزاحمت برخی مشاغل در سطح شهر، مدیریت شهری منطقه با شیوه‌های مختلف در قالب تلاشی سازماندهی شده برای رفع مزاحمت‌های شغلی اقدام کرده و این شیوه‌ها از ابلاغ اخطار تا پلمب محل کسب و کار متخلفان انجام می‌شود.


مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه با بیان اینکه در سال جاری و با وجود شیوع کرونا، برخورد با واحدهای مزاحم که ضوابط شغلی را رعایت نمی‌کنند، همچنان ادامه داشته و حتی تشدید شده است، افزود: ایجاد آلودگی‌های صوتی، بصری و زیست محیطی باعث شده ، پلپ واحد های متخلف که الزامات یاد شده را رعایت نکرده‌اند، در دستور کار قرار بگیرد.


وی با اشاره به بند ۲۰ ماده ۵۵ در برخورد با مشاغل مزاحم گفت : پس از طی مراحل قانونی و اخطارهای لازم و در صورت عدم رفع مزاحمت، شهرداری نسبت به توقف فعالیت آن شغل اقدام می شود که در مرداد ماه سال جاری، اخطاریه به 6 مورد واحد صنفی ابلاغ و پلمپ صورت گرفت.


شهردار منطقه 13 ادامه داد : به منظور آرامش و رضایت شهروندان و همزمان با شیوع ویروس کویید 19 و ضرورت بیشتر سلامت افراد ، طرح جمع آوری و زنده گیری سگ های بلاصاحب در بوستان جنگلی سرخه حصار اجرایی و ماهیانه طی چندین نوبت ادامه دارد.
به گفته وی در این طرح ، چندین قلاده سگ بلا صاحب از بوستان جنگلی سرخه حصار جمع آوری و پس از واکسیناسیون و اقدامات بهداشتی به نقاهتگاه آراد کوه تحویل داده می شوند. انتهای پیام/∎

منبع: ایسکا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین