پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:36 - 1400/07/20

کشف ۲ کیلوگرم هروئین فشرده در فاروج

کارگر آنلاین/ سرهنگ علیرضا پور گفت : با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان فاروج مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده کشف شد .

سرهنگ علیرضا پوربه   فرمانده انتظامی شهرستان فاروج  گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی تور ایست و بازرسی را جهت کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی شهرستان فاروج به اجرا گذاشتند.

سرهنگ علیرضا پوربه با بیان اینکه تجربه نشان داده در مواقع اجرای تور ایست و بازرسی، قاچاقچیان اقدام به انداختن موادمخدر در حاشیه جاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: مامورین پس از اتمام ایست و بازرسی اقدام به پایش حاشیه جاده ورودی نموده که یک کیسه برنج حاوی ۲ بسته پلاستیک موادمخدر کشف شد. این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد این کیسه حاوی مقدار ۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین فشرده است، بیان داشت: قاچاقچیان با مشاهده ماموران و تور ایست و بازرسی اقدام به پرتاب نمودن موادمخدر نموده اند. فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در پایان تاکید کرد: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین اجرای تور‌های ایست و بازرسی مقطعی نبوده و پلیس با جدیت با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر برخورد خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین