پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00003:05 - 1400/07/26

خدمات پس از فروشی که داد خریداران خودرو را درآورد!

اقتصادی/برخی از مخاطبین باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خدمات پس از فروش خودرو انتقاد داشته اند که بخشی از آن‌ها در این گزارش آمده است.

چندی پیش خبری مبنی بر " آیا از خدمات پس از فروش خودرو خود رضایت دارید؟" منتشر شد و بسیاری از افراد که از خدمات پس از فروش خودرو رضایت نداشتند، در این خبر انتقادهایی مطرح کرده اند که در این گزارش برخی از آن‌ها را آورده ایم.

  • پیام یکی از مخاطبین بر این اساس است که "برای اینکه خودرو از گارانتی خارج نشود، گفته اند باید برای نصب دزدگیر به خود نمایندگی سایپا مراجعه کنیم، بعد از اینکه از نمایندگی ماشین را بیرون آوردم، تمام سیم‌ها به هم ریخته و آنها را رها کرده بودند و حتی یک چسب برای جمع کردن آنها نزده بودند یا حفاظی نداشت،" کاش کمی به آن دقت می کردند! ".
  • یکی دیگر از مخاطبین گفته است: "سال ۸۹ که تحریم و تورم به این شکل نبود یک پراید صفر خریدم. سپر عقب آن از بدنه ماشین یک سانت فاصله داشت که آن را به نمایندگی بردم. گفتند به دلیل اینکه سفارش شهرستان بوده شیفت شب آن را ساختند و کاری نمی توان کرد! شماره سریال کمک‌های جلو هم برای سال ۸۷ بود که روی مدل ۸۹ بسته بودند. امید داشتن به خودروساز‌های داخلی مثل امید به پرواز لاک‌پشت است!"

یک مخاطب دیگر هم گفته است: "ایران خودرو تعویض روغن یکساله یا پیمایش ۱۰ هزار کیلومتر را ۷۰۰ هزار تومان برای سمند می گیرد در حالی که بیرون با همان روغن ، نرخ را ۴۰۰ هزار تومان می گیرد، اما این کار را اجباری کرده است!"

در نظری دیگر آمده است: " از شرکت سایپا خودرویی خریداری کرده ام؛ هنگام تحویل خودرو 2 سوییچ تحویل گرفته ام که یکی از آن‌ها سوییچ خودروی من نیست. هرچه از طریق شرکت سایپا پیگیری می‌کنم جوابی دریافت نمی‌کنم، آیا مشتری مداری از دیدگاه شرکت سایپا این است؟" 

گزارش - چه انتقادهایی به خدمات پس از فروش خودرو شد؟/ رضایت کم از خدمات پس از فروش خودرو  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین