پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:55 - 1400/08/01

برخورد شدید تیبا با موتورسیکلت حادثه آفرید

کارگر آنلاین/ احسان مومنی از برخورد و تصادف شدید یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه موتورسیکلت در بزرگراه نواب و فوت راکب موتورسیکلت در این حادثه خبر داد.

احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار داشت: مقارن ساعت ۰۷:۴۰ صبح دیروز، در مسیر شمال به جنوب بزرگراه نواب لاین کندرو ورودی به خیابان قزوین، یک دستگاه خودروی تیبا که در این مسیر در حال حرکت بوده به شدت با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می‌نماید.

مومنی افزود: پس از این برخورد موتورسیکلت واژگون گردیده و چندین متر بر روی زمین کشیده و راکب آن به همراه موتور پس از چندین متر غلط زدن بالاخره متوقف می‌گردند.

وی ادامه داد: جرقه‌ها و صدای برخورد موتورسیکلت با سطح راه و آسفالت و برخورد این دو وسیله با یکدیگر شاهدان را به محل حادثه کشاند و هر یک به کمک و امداد رسانی به راکب موتورسیکلت پرداختند.
 

مومنی گفت: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۱۰ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.

وی گفت: متاسفانه در این حادثه و به دلیل شدت جراحات وارده، راکب موتورسیکلت فوت می‌نماید.

موُمنی توصیه نمود: رانندگان عزیز توجه داشته باشند پس از تصادف جرحی به منظور رسیدگی و بهبودی هر چه سریع‌تر مصدوم و مصدومین در اولین اقدام با ۱۱۰ و اورژانس تماس حاصل نموده و حتما پلیس را در جریان تصادف قرار دهند و دقت داشته باشند مراحل درمانی و رسیدگی کامل به مصدومین تصادفات در بیمارستان‌ها با توجه به گزارش پلیس و اورژانس به صورت کامل خواهد گرفت.

منبع: میزان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین