پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:00 - 1400/08/01

کلاهبردار شیاد سرمایه ۱۵ نفر را در اصفهان به باد داد

کارگر آنلاین | فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با فروش مال غیر به ۱۵ نفر بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، خبرداد.

سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: در پی شکایت ۱۵ نفر از شهروندان شهرستان کاشان مبنی بر کلاهبرداری فردی از آنان با فروش مال غیر موضوع در دستور کار ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

  • وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم، سال گذشته یک قطعه زمین متعلق به فرد دیگری با مساحت ۲ هزار متر مربع را از طریق جعل سند به شاکیان فروخته و در مجموع مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده است.
  • فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به متواری بودن متهم تصریح کرد: با دستور فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند و سرانجام با تلاش شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات علمی و هوشمندانه مخفیگاه وی در یکی از مناطق شهرستان شناسایی و مأموران در یک عملیات ویژه و ضربتی با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان متهم را دستگیر کردند.

میرحیدری با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، این اقدام پلیس را باعث به وجود آمدن شادمانی و خرسندی شاکیان پرونده دانست و گفت: به مردم توصیه می‌کنیم در هنگام انجام معاملات نظیر خرید ملک و زمین هوشیار بوده و پس از تحقیق و بررسی از مبادی قانونی و اطمینان از صحت اسناد و مدارک مربوطه و هویت مالک اصلی اقدام به پرداخت وجه کنند و در صورت مشکوک شدن در هر مرحله موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین