پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:16 - 1400/08/08

تصادف زنجیره‌ای در مهاباد حادثه آفرید

کارگر آنلاین/ مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: برخورد ۳ خودرو سواری در مهاباد حادثه ساز شد.

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد  اظهار داشت: طی تماس شهروندان با سامانە ١٢٥ این سازمان، گزارشی مبنی بر تصادف زنجیرەای بین سواری‌های سمند، پیکان و نیسان یگان امداد نیروی انتظامی در بلوار زندە یاد محمد اوراز (ورودی پارک ملت) خبر دادند کە همکاران ایستگاە مرکزی بە محل اعزام شدند.

وی افزود: شدت برخورد سواری‌های مذکور، منجر به آسیب رساندن سیستم سوخت رسانی گاز CNG یکی از ماشین‌ها شده بود که همکاران با حضور به موقع، محل را ایمن سازی و از وقوع حادثه جلوگیری کردند.

احمدی تصریح کرد: برای ایمنی هر چه بهتر خودرو‌ها و اطفای هر چه سریعتر حریق در زمان بروز حادثه، قراردادن یک کپسول آتش نشانی در خودرو لازم و ضروری است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از کپسول ایمنی در خودرو باید در جامعه نهادینه شود، اضافه کرد: همان طور که تبلیغات و اطلاع رسانی درباره کمربند ایمنی برای رانندگان و استفاده از کلاه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت به یک باور برای حفظ سلامت جانی افراد تبدیل شده است، باید فرهنگ استفاده از کپسول ایمنی در خودرو‌ها نیز در سطح جامعه نهادینه شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین