پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:38 - 1400/08/08

درخواست بازنشستگان و شاغلان کشوری و لشکری از رئیس جمهور برای افزایش حقوق ۱۴۰۱ مطابق با تورم واقعی

کارگر آنلاین | شاغلین و بازنشستگان کشوری و لشکری در کارزاری خطاب به رئیس جمهور خواستار افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ مطابق با ضریب واقعی نرخ تورم شدند.

شاغلین و بازنشستگان کشوری و لشکری در کارزاری خطاب به رئیس جمهور خواستار افزایش حقوق سال ١۴٠١ مطابق با ضریب واقعی نرخ تورم شدند.

 متن این کارزار شاغلین و بازنشستگان کشوری و لشکری خطاب به «ابراهیم رئیسی» به این شرح است:

در ابتدا به رسم ادب و در کمال فروتنی و تواضع، حضور پربرکت جنابعالی را بر مسند ریاست جمهوری اسلامی ایران ارج می‌نهیم. زمانی که حضرتعالی با شعارِ مردم‌داری، ظلم‌ستیزی و با رویکرد عدالت‌محوری و خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم مظلوم و نجیب ایران، پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشتید، بارقه‌ای از امید، در دل‌های مردم ایران، خاصه قشر ضعیف جامعه روشن شد. چندی پیش در کمال ناباوری زمزمه‌های افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشور در سال ۱۴۰۱ توسط برخی مسئولان ذی‌ربط در رسانه‌های جمعی مطرح و این امر موجب یأس و ناامیدی در قشر حقوق‌بگیران، شاغلان و بازنشستگان لشکری و کشوری شد. حضرتعالی برخاسته از میان مردم رنج‌کشیده و ستم‌دیده این کشور هستید و بی‌شک درد این‌گونه افراد جامعه را بهتر از سایر افراد درک می‌کنید.

در حال حاضر قشر عظیم حقوق‌بگیر، با تورم سرسام‌آور و کمرشکن قادر به گذراندن زندگی خویش نیستند و هر لحظه بیشتر در گرداب فقر و فلاکت فرو می‌روند. در پایان، ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و دولت محترم، امیدواریم با تدبیر، درایت و حسن نیتی که در حضرتعالی مبرهن است، ترتیبی اتخاذ فرمایید که ضریب افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ مطابق با ضریب افزایش واقعی نرخ تورم تعیین شود.

منبع: ایلنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
افزایش حقوق مطابق باتورم
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین