پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:05 - 1400/08/12

مصدومیت دختر ۱۹ ساله در واژگونی سمند

کارگر آنلاین/واژگون شدن یک دستگاه خودروی سواری در بلوار دستواره یک مجروح بر جای گذاشت.

در ساعت 14:18 دقیقه روز گذشته، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از وقوع یک مورد حادثه رانندگی در بلوار دستواره، بعد از متروی جوانمرد خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 90 را عازم محل حادثه کرد.

مهدی پورحیدر فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سواری سمند به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف و بر روی سقف واژگون شد.

وی افزود: به دنبال این اتفاق، یکی از سرنشینان خودرو که دختری 19 ساله بود دچار مصدومیت شد که پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط رانندگان خودرو های عبوری از داخل اتاقک خودرو خارج شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه با قرار دادن علائم هشدار دهنده در اطراف صحنه تصادف به ایمن سازی محل حادثه پرداخته و همچنین جریان برق خودرو را قطع کردند.

پور حیدر در ادامه گفت: شخص مصدوم که به دلیل شدت تصادف از ناحیه دست و سر دچار مصدومیت شدید شده بود، بی درنگ توسط آتش نشانان جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی درادامه عملیات خود توسط جرثقیل، خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده شدو به حاشیه امن جاده منتقل کردند و سپس این وسیله نقلیه را جهت بررسی علت وقوع حادثه در اختیار پلیس راهور منطقه قرار دادند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین