پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:39 - 1400/08/15

کتاب «صبح در راه است» منتشر شد

کارگر آنلاین | کتاب «صبح در راه است» توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت منتشر شد.

حضرت سلمان فارسی (سلمان محمدی) از صحابی بزرگ پیامبر عظیم الشأن اسلام است که به افتخار «السلمان منا اهل البیت» از طرف نبی مکرم اسلام نایل آمده است.

  • این شخصیت بزرگ همچون مقتدای خویش حضرت رسول اکرم (ص) آماج تیر تهمت‌ها و ترور شخصیت عناصر بی‌هویت و دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است. متولیان لیبرال دموکراسی غرب، که نظام بافته اذهان بیمار و شهوتران و استکباری خود را در حال افول و غرق شدن می‌بینند و روشنگری‌های انقلاب اسلامی را عامل آن می‌دانند، برای نجات خود به اهانت و شبهه آفرینی در مورد شخصیت‌های بزرگ اسلام روی آورده‌اند تا از اقبال عمومی به اسلام ناب جلوگیری کند.
  • موج هتاکی‌ها و سیل شبهات علیه صحابی جلیل‌القدر، خانم مهناز زارعی را بر آن داشت تا با استناد به مدارک معتبر در قالب نامه‌های جذاب جناب سلمان خطاب به یکی از جوانان عصر حاضر، زندگینامه ایشان را بررسی و به این شبهات پاسخ گوید. سبک نگارش روایی جهت ایجاد انگیزه و رغبت مطالعه نوجوانان و جوانان اتخاذ شده است و در ایجاد گفتمانی جدید موفق بوده است.

کتاب مذکور توسط موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در قطع رقعی و ۱۱۲ صفحه با قیمت ۲۰ هراز تومان منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶۶۴۱۱۱۵۱-۰۹۱۲۳۸۸۲۴۱۶ تماس گرفته و این کتاب جذاب را تهیه کنند. 

انتهای پیام/ 121

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین