پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:50 - 1400/08/16

لو رفتن خانه ای در تهران با ۵۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۵۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در غرب تهران خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در حاشیه کشف این دستگاه ها گفت: مدتی قبل و به دنبال کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک ساختمان مسکونی در محدوه شهرک گلستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری شهرک گلستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در جریان اقدامات خود متوجه شدند که گزارش واصله صحت دارد، اظهارکرد: در همین راستا نیز هماهنگی با دستگاه قضایی انجام و مجوز عملیات دریافت شد و در نهایت ماموران در عملیاتی در این محل حاضر شده و در بازرسی از زیر زمین این ساختمان مسکونی، ۵۰ عدد دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال را که به صورت غیر مجاز فعال شده بودند کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در این راستا مردی ۲۸ ساله نیز دستگیرشد، گفت: ماینرهای مکشوفه نیز به همراه متهم به مقر انتظامی منتقل شد و در آنجا متهم با تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

موقوفه ای ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را بیش از پنج میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: درخواست پلیس از شهروندان این است که رفتار مشکوک و چنین مواردی را حتما به پلیس اطلاع دهند. 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین