پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:10 - 1400/08/17

کشف مزرعه استخراج بیت کوین در منطقه شیخ آباد کرج

کارگر آنلاین| با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فردیس، یک مزرعه استخراج بیت کوین به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در منطقه شیخ آباد کرج کشف شد.

سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتظامی فردیس با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از ایجاد یک مزرعه استخراج بیت کوین در منطقه شیخ آباد شهرستان کرج مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

  • وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات، ماموران با هماهنگی مقام قضائی به همراه عوامل اطلاعات سپاه و پلیس امنیت عمومی کرج به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۳۲ دستگاه ماینر، ۲۳ دستگاه پاور ماینر، ۲۴ دستگاه کیت ماینر و چهار دستگاه مودم اینترنت قاچاق را کشف کردند.
  • فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، اظهار کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ ملکی با اشاره به تاثیر مخرب استفاده غیرمجاز از برق یارانه ای در استخراج ارز دیجیتال بر صنعت برق و اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه راه اندازی مزارع استخراج ارز دیجیتال را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین