پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:55 - 1400/08/19

مرگ هولناک ۴ نفر در غاری در نیشابور

کارگر آنلاین | رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور گفت: گاز گرفتگی یک گروه شش نفره در غاری در نیشابور سبب جان باختن چهار نفر از آنان شد.

اسماعیل شاه‌بیگی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گاز گرفتگی شش نفر در داخل غاری در ارتفاعات روستای «چاه‌نسَر» بخش میان‌جلگه نیشابور منجر به مسمومیت و مرگ ۴ تن از آنان شد.

  • وی با بیان این‌که با اعلام مرکز مدیریت و کنترل عملیات هلال احمر استان مبنی بر گاز گرفتگی شش شهروند در داخل غاری در ارتفاعات این روستا، اعزام تیم‌های تخصصی انجام شد، ادامه داد: عملیات جست‌وجو برای نجات این افراد با حضور به موقع عوامل اورژانس و تیم تخصصی سازمان آتش نشانی نیشابور آغاز شد.
  • رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور اضافه کرد: این عملیات از ساعت یک بامداد امروز با حضور عوامل آتش نشانی، اورژانس، تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیشابور، عوامل انتظامی و اهالی روستا آغاز شد که به دلیل سخت‌گذر بودن مسیر، عوامل عملیاتی بخشی از مسیر را پیاده طی کردند.

وی افزود: پس از رسیدن به موقعیت حادثه، با برپایی کارگاه و پس از هفت ساعت عملیات امداد در کوهستان، موفق به نجات دو نفر از این افراد و انتقال آنان به مراکز درمانی شدند.

شاه‌بیگی به گازگرفتگی این افراد درون غار اشاره و خاطرنشان کرد: این افراد از موتور برق بنزینی برای تأمین روشنایی داخل غار استفاده کرده بودند که به علت کمبود اکسیژن و وجود گازهای سمی در داخل غار، دچار گازگرفتگی شده و چهار تن آنان پیش از حضور امدادگران جان باخته بودند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین