پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:17 - 1400/09/27

جای جراحی پلاستیک این ماده غذایی را بخورید!

کارگر آنلاین | فواید سلامتی کلم پیچ بنفش شامل جلوگیری از پیری زودرس و سرطان پوست، مراقبت از چشم، کاهش وزن و افزایش سیستم ایمنی است.هم چنین برای افزایش چگالی استخوان، سم زدایی بدن، جلوگیری از دیابت، بهبود سلامت قلب، کند شدن شروع بیماری آلزایمر و درمان زخم مفید است.

خواص کلم بنفش

برای صاف شدن پوست, کوچک شدن شکم, زیباتر شدن چشمها و... امروزه هدف های اصلی افراد برای مراجعه به پزشکان زیبایی است اما دست نگه دارید بیشتر در این مورد و راهکارهای طبیعی دیگر بخوانید. می دانیم که خداوند زیبایی را دوست دارد و برای زیبا بودن و زیبا تر شدن حتما چاره ای اندیشیده است. برخی اوقات مشکلاتی وجود دارد که باید حتما با جراحی برطرف شود اما مشکلات ریز اما موثر در زیبایی هستند که با مصرف برخی مواد غذایی برطرف می شوند.

  • یک فاکتور اصلی برای زیبایی داشتن پوست زیبا و صاف و در عین حال جوان است که کلم قرمز با داشتن میزان قابل توجهی از ویتامین ها به عنوان یک دوست خوب برای پوست هم برای ترمیم و هم برای جوان سازی به شمار می رود. محققان دانشگاه هامبورگ در زمینه سلامت و زیبایی در یافتند که کلم قرمز با دارا بودن میزان بالایی از منیزیم و ویتامین k شفافیت و زیبایی چشم ها را دو چندان می کند.
  • برگ کلم قرمز کمی سفت است که برای این هم راه چاره ای داریم و آن هم این است که کلم را خرد کرده و با میزان کمی روغن زیتون درون یک ظرف در بسته قرار دهید و بعد از نیم ساعت نرم شده آن را میل کنید. ماده ی غذایی مهم دیگری که کلم قرمز منبع خوبی از آن است آهن است که نبود آن اصلی ترین ریزش مو و بی حالی و به دنبال آن از دست دادن جذابیت می شود.

قابل توجه است ویتامین c موجود در کلم قرمز می تواند از چروک شدن پوست جاوگیری کند.هم چنین کلم قرمز به دلیل داشتن ویتامین A در کاهش وزن و به خصوص از بین بردن چری های شکم موثر است.

عوارض کلم بنفش و مضرات کلم بنفش

خبرنگار : محدثه بابامرادی/کارگرآنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین