پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:19 - 1400/10/18

جنایت هولناک نامادری برای حفظ یک راز

کارگر آنلاین/حقیقات در پرونده قتل پسری جوان که جسدش داخل یک گونی در خیابانی در تهران پیدا شده به بازداشت نامادری و اعتراف او به جنایت منجر شد. بامداد پنجم دی‌ماه و با پیدا شدن جسد پسر جوانی در یک گونی در خیابانی حوالی مشیریه تهران، تحقیقات برای کشف راز این جنایت کلید خورد. مقتول حدود ۲۲ساله بود و بر اثر ضرباتی که به سرش وارد شده بود، به قتل رسیده و حدود ۸روز از مرگش می‌گذشت، اما آثار خونی که روی زمین به چشم می‌خورد نشان می‌داد که جسد به تازگی به این محل منتقل شده و تا پیش از آن در جای دیگری نگه‌داری می‌شده است.

تیم جنایی با دنبال‌کردن رد خون به مقابل خانه‌ای 3طبقه رسید. صاحبخانه، مردی میانسال بود که با دیدن جسد، مقتول را شناسایی کرد و مدعی شد که پسرش است. او می‌گفت که حدود 11روز پیش پسرش به طرز مرموزی گم شده و او گزارش ناپدید شدن وی را به پلیس اعلام کرده و در این مدت نمی‌دانست چه اتفاقی برای وی افتاده است. مأموران در ادامه و با پیدا کردن آثار خون در داخل حیاط خانه مطمئن شدند که جسد مقتول از داخل این خانه به کوچه منتقل و در آنجا رها شده است. در این شرایط پدر مقتول به همراه نامادری‌ او که در آنجا زندگی می‌کردند دستگیر شدند. آنها منکر جنایت بودند، اما پس از چند روز در نهایت اسرار جنایت برملا شد.

پدر و نامادری‌ مقتول در بازداشت بودند و در این میان ظن تیم جنایی به نامادری بیشتر بود. چرا که مأموران در جریان بررسی‌ها متوجه اختلافاتی میان این زن و مقتول شده بودند. بازجویی از این زن ادامه داشت تا اینکه او اسرار جنایت را فاش کرد و گفت به‌دلیل اینکه مقتول با رفتارهایش او را آزار می‌داده، وی را به قتل رسانده است. او پس از اقرار به قتل با دستور بازپرس جنایی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین